Ervaring distributeur draadloze netwerkapparatuur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routertje21
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-11-2021
Ik heb afgelopen tijd wat onderzoek gedaan naar een nieuwe distributeur van draadloze netwerkapparatuur. zit momenteel bij EET Europarts maar ben niet helemaal tevreden.

Ik kwam de partij WiMood tegen, heeft iemand hier ervaring mee?
Zag wel dat ze actief zijn met Cambium Networks maar dit merk ken ik ook niet, werk nu met Ubiquiti.
Ze zeggen zelf dat je met Cambium Networks betere marges kunt behalen en langere garantie hebt.

Ben geïnteresseerd in zowel positieve als negatieve ervaringen met WiMood en met Cambium.

Alvast bedankt!

Routertje21

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:54

nelizmastr

Goed wies kapot

SDC is ook een prima distributeur als het om MKB grootte gaat.
Komt al ons Ubiquiti spul vandaan.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StuNNeD
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-09 16:29
Ik heb redelijk wat ervaring via Wimood, vooral dan met UBNT spullen. Snelle levering en goede RMA afhanding. Binnen de week van aanmelden tot product terug binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miepermans
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Miepermans

BIEM!

Routertje21 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:18:
Ik heb afgelopen tijd wat onderzoek gedaan naar een nieuwe distributeur van draadloze netwerkapparatuur. zit momenteel bij EET Europarts maar ben niet helemaal tevreden.
Voordat ik hier allerlei distributors ga noemen, naar welke producten / type producten ben je opzoek :) ik kan je eenvoudig "Exclusive networks" aanraden maar als je enkel de MKB producten wilt hebben is dat vast niet wat je zoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 13:58

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Miepermans schreef op woensdag 14 april 2021 @ 23:21:
[...]

Voordat ik hier allerlei distributors ga noemen, naar welke producten / type producten ben je opzoek :) ik kan je eenvoudig "Exclusive networks" aanraden maar als je enkel de MKB producten wilt hebben is dat vast niet wat je zoekt.
Precies, wat Miepermans zegt. Wat is je target markt en wat heb je buiten WiFi nog meer nodig? Marge is een van de punten maar ook vooraad en eventueel het kunnen helpen met dropshipments of financierings mogelijkheden.

Ik zie veel partners/resellers die de distribiteur om fienancierings redenen kiezen in plaats van hoeveel marge ze kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routertje21
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-11-2021
knutsel smurf schreef op donderdag 15 april 2021 @ 11:05:
[...]

Precies, wat Miepermans zegt. Wat is je target markt en wat heb je buiten WiFi nog meer nodig? Marge is een van de punten maar ook vooraad en eventueel het kunnen helpen met dropshipments of financierings mogelijkheden.

Ik zie veel partners/resellers die de distribiteur om fienancierings redenen kiezen in plaats van hoeveel marge ze kunnen maken.
ik focus vooral op MKB (o.a. supermarkten enz (switches/accespoints)) / scholen/ en mensen met veel grond. (ptp verbindingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 13:58

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Check eens bij Alcadis, zij hebben ook wat merken die in jouw industrie veel gebruikt worden. En het andere alternatief en misschien wel beter is Exclusive-networks.

En ik zou ook security mee nemen van 😀 gezien de hacks van de afgelopen dagen geen overbodige luxe.
Pagina: 1