Wijziging User Review - [Xardasteo] [pvdmost]

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardasteo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 23:45
Goedemorgen,

Gisteren is een lopende deal volledig uit de hand gelopen.
pvdmost had met mij inderdaad de afspraak om bij mij thuis de telefoon (Samsung Galaxy S21 Ultra 512GB - black) op te komen halen.
Het begin van het gesprek wat we in DM hadden was vrij gemakkelijk, wat handelen, en we werden het eens over de prijs.
Verzenden was geen optie dus wilde hij naar mij toe komen om deze op te halen.
Hij wilde alles cash doen maar daar ging ik niet mee akkoord.
Een voorstel vanuit mij om het 50/50 cash/digitaal te doen was wel akkoord.
Hij zou hem komende zaterdag kunnen halen, maar dit wilde ik eerst met mijn vrouw overleggen.

De reden voor dat overleg is omdat ik bestookt werd met 13 berichten in 2 uur omdat ik niet meer reageerde na 22:30. Een mens moet slapen...
Dit gaf me een hele nare bijsmaak.

In het verleden ben ik een keer bedreigd in mijn woning door iemand die een lagere prijs wenste.
Dit samen met andere botte opmerkingen heeft me doen besluiten om terug te komen op de afspraak voor een huisbezoek voor de koop. Ik wil iemand die zich zo gedraagt niet in huis hebben. (dit heb ik hem niet gemeld, maar de boodschap is gelijk, de koop aan huis gaat niet door).

Dom van me om eerst een bezoek voor te stellen, maar de zaterdag was nog niet definitief gepland.
Het verdere contact vanuit pvdmost via whatsapp was kinderachtig te noemen en ik heb mij diverse malen geëxcuseerd voor het verloop van deze zaak.
Het was inderdaad niet netjes van mij om het zo aan te pakken, maar de manier van communicatie gaf mij geen veilig gevoel, achteraf heb ik naar mijn weten correct gehandeld.

- Er was geen vaste afspraak.
- Er is niets betaald.
- Ik heb mij meermaals verontschuldigd.
- pvdmost heeft geen kosten gemaakt.
- Ik heb aangeboden om de verzendkosten a 15 euro voor verzekerd verzenden voor eigen rekening te nemen.

Ik kreeg beledigingen en bedreigingen terug.
Tevens werd me op de neus gedrukt dat ik dit eerder heb gedaan (geen idee waar hij dit vanaf haalt) en haalt 1 negatieve review van de 112 reviews aan die niet best was verlopen.
De beledigingen heeft hij trouwens nadien allen van Whatsapp verwijderd.

De review bevat smaad gezien ik de telefoon(s) op een eerlijke wijze heb verkregen via Samsung met een Membersactie. Dat ze toestonden om meerdere kortingscodes te gebruiken is hun fout geweest en dat is mij ook zo telefonisch verteld door Samsung zelf. Ik heb de bon met volle garantie en de doosjes zijn gesealed en pvdmost beticht me van oplichting.

Graag zie ik deze review verwijderd gezien er nog geen duidelijke datum/tijd was afgesproken.
pvdmost heeft me via whatsapp geblokkeerd en reageert niet meer.

Review:
https://tweakers.net/aanbod/rating/950856/

[ Voor 12% gewijzigd door Xardasteo op 14-04-2021 23:52 . Reden: Na 2 dagen is alles gezakt en heb ik hem gesproken. Ik heb de emotie nu uit deze post gehaald. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xardasteo
Vandaag 2 reviews van succesvolle verkopen op afstand ontvangen.
Totale waarde was 1350 euro wat was overgeschreven.
Uiteraard is dat mega veel geld om op afstand te betalen, het blijft een kwestie van vertrouwen en gunnen.
In deze is alles zoals het hoort verlopen en heb ik 2x 5 sterren ontvangen. :)

https://tweakers.net/aanbod/rating/951176/
https://tweakers.net/aanbod/rating/951168/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardasteo
Zojuist @pvdmost gesproken en het is gewoon een zeer respectabel persoon die gewoon nare dingen heeft meegemaakt. Iets in mijn manier van reageren triggerde in hem een alarmbel waarna alles uit de hand is gelopen.

Hadden we eerder dit gesprek gehad (ik heb niet eerder contact gezocht) dan had dit voorkomen kunnen worden.

De aankoop staat voor komende zaterdag op de agenda.
Na een succesvolle afhandeling zal hij een verzoek indienen om de negatieve review te verwijderen om plaats te maken voor een (hopelijk) positieve review van ons beiden naar elkaar.

Mijn leerles is, bij frictie, neem contact op! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Opgelost dus, deze kan dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.