(Wekker)radio gezocht (usb/sdkaart)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiyiyaaat
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-12-2024
Hi Tweakers, hopelijk kan iemand me verder helpen! ;w

Ik zoek een?
Wekker radio, radio met wekkerfunctie waarbij ik eigen muziek kan afspelen. Wel graag met een stekkertje, die batterijen vervangen heb ik geen zin in.

Wat is je budget?
0-100

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij moet herrie gaan afspelen wanneer ik een tijd instel. Geen radio 538, maar eigen muziek. Of dat nou via usb of sd-kaartje is maakt niet uit, geen bluetooth oid.

Wat heb je zelf al gevonden?
:'(

Welke vragen heb je hier nog over?
Geen vragen. Aanbod is schijnbaar zo beperkt dat ik blij ben met alle tips en linkjes, ik sorteer ze zelf verder wel uit.

Mijn dank is groot _/-\o_
Kiyiyaaat

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06:44
Kiyiyaaat schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 03:32:

Ik zoek een?
Wekker radio, radio met wekkerfunctie waarbij ik eigen muziek kan afspelen. Wel graag met een stekkertje, die batterijen vervangen heb ik geen zin in.
Nadeel van een wekker met stekker: Als je stroom ‘s nachts uitvalt heb je je verslapen. Een wekker gebruik ik daarom op mijn mobiel die aan de lader hangt. Nog nooit verslapen omdat de wekker het niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiyiyaaat
Ik verwacht dat m'n batterijen eerder ineens op zijn dan dat m'n stroom uitvalt. Maar goed, ik zoek dus toch echt een wekker-radio met stekker, geen mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiyiyaaat
Kreeg van iemand deze tip: IMPERIAL i105

We gaan het zien, misschien voor googlers handig, ze zijn er nog wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Kiyiyaaat schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 15:29:
Kreeg van iemand deze tip: IMPERIAL i105

We gaan het zien, misschien voor googlers handig, ze zijn er nog wel... ;)
simple wekker radio vinden is een uitdaging .. heel bewust is de mobiel niet bij het bed want appjes/berichtjes of ander ongein kan me gestolen worden ..

de IMPERIAL i105 vind ik al weer een - punt ik moet geen li-ion naast mijn bed just waar ontbrandbare dingen staan .. die 1ne keer dat de stroom uitvalt kom ik maar later op werk oid ..

ik heb nog 1 uit het jaar kruik staan .. na een stroom uitval sync-ed hij zelf de tijd weer met een externe tijdsbron .. ideaal ..

ik zou er zelf haast 1 bouwen .. realtime clock,fm radio en sd kaartlezer oid speaker dingentje en een 3d printed behuizing kan je allemaal bestellen

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiyiyaaat
Heb hem in huis, gepriegel met alles invoeren, maar daarna werkt het prima. Als stroom eraf is geweest hersteld hij zichzelf, slaat wifi wachtwoord op, dus geen geklooi met steeds opnieuw invoeren. Ik ben voor zoverre tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caliboe
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-06 19:36
Zelf heb ik deze https://www.havit.hk/products/m29/
Is een portable bluetooth speaker met clock en wekker opties. Je kan er een micro SD kaart in stoppen voor je eigen muziek. Daarnaast zit er een accu in. Zelf heb ik deze 24/7 aan de stoom hangen, maar als de stroom uitvalt neemt de accu het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 00:41
aljooge schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 06:58:
[...]

Nadeel van een wekker met stekker: Als je stroom ‘s nachts uitvalt heb je je verslapen. Een wekker gebruik ik daarom op mijn mobiel die aan de lader hangt. Nog nooit verslapen omdat de wekker het niet deed.
Er zit niet voor niets vaak een vak voor een 9v blok batterij in...
De kans dat er iets met je telefoon gebeurt, is veel groter als de kans dat de stroom uit valt.
Pagina: 1