Hallo Medetweakers,
Ineens willen de unprivileged containers op mijn server/homelab niet meer starten. Ik wilde een container herstarten, maar dit lukte niet. De host heb ik geupdate en herstart, maar de unprivileged containers starten niet. Een privileged container start wel. Ik heb 2 nieuwe containers (privileged+unprivileged) gemaakt, waarvan dus de unprivileged container niet start;
Iemand hier een idee waarom ineens? 3 dagen geleden nog een container kunnen herstarten.
De log van de poging om de container te starten; https://pastebin.com/F4XvFP0S
Ineens willen de unprivileged containers op mijn server/homelab niet meer starten. Ik wilde een container herstarten, maar dit lukte niet. De host heb ik geupdate en herstart, maar de unprivileged containers starten niet. Een privileged container start wel. Ik heb 2 nieuwe containers (privileged+unprivileged) gemaakt, waarvan dus de unprivileged container niet start;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| # pct start 102 __safe_mount_beneath_at: 1106 Function not implemented - Failed to open 51(dev) __safe_mount_beneath_at: 1106 Function not implemented - Failed to open 54(full) __safe_mount_beneath_at: 1106 Function not implemented - Failed to open 54(null) __safe_mount_beneath_at: 1106 Function not implemented - Failed to open 54(random) __safe_mount_beneath_at: 1106 Function not implemented - Failed to open 54(tty) __safe_mount_beneath_at: 1106 Function not implemented - Failed to open 54(urandom) __safe_mount_beneath_at: 1106 Function not implemented - Failed to open 54(zero) lxc_pivot_root: 1408 Permission denied - Failed to open old root directory lxc_setup: 3419 Failed to pivot root into rootfs do_start: 1218 Failed to setup container "102" __sync_wait: 36 An error occurred in another process (expected sequence number 5) __lxc_start: 1999 Failed to spawn container "102" startup for container '102' failed |
Iemand hier een idee waarom ineens? 3 dagen geleden nog een container kunnen herstarten.
De log van de poging om de container te starten; https://pastebin.com/F4XvFP0S
Leeg