Alternate stuurt nu berichten naar klanten met de boodschap dat hun MSI RTX 3080 Gaming Trio X niet meer leverbaar is en dat hun bestelling geannuleerd wordt. Je kan een terugbetaling krijgen en ze zeggen dat je een andere, nieuwe kaart kan bestellen
Na een klacht via Test Aankoop:
Hartelijk dank voor uw klacht.
We begrijpen ten zeerste het ongemak van te moeten vernemen dat een product
niet meer te verkrijgen is.
Echter helaas valt dit buiten onze macht gezien de fabrikant dit product niet
meer maakt en er spijtig genoeg ook geen alternatief product te leveren valt.
Ze beweren dus zelfs dat deze kaart niet meer gemaakt wordt door de fabrikant., wat complete onzin is, de serie staat nog overal te koop en staat op de officiële website van MSI. Nergens is terug te vinden dat deze serie geannuleerd wordt.
Dus het lijkt mij dat ze liegen tegen klanten om ze te dwingen een nieuwe bestelling te plaatsen aan een veel hogere prijs natuurlijk, of mis ik hier iets? Kan iemand bevestigen dat deze serie wordt afgevoerd zoals zij beweren?
Na een klacht via Test Aankoop:
Hartelijk dank voor uw klacht.
We begrijpen ten zeerste het ongemak van te moeten vernemen dat een product
niet meer te verkrijgen is.
Echter helaas valt dit buiten onze macht gezien de fabrikant dit product niet
meer maakt en er spijtig genoeg ook geen alternatief product te leveren valt.
Ze beweren dus zelfs dat deze kaart niet meer gemaakt wordt door de fabrikant., wat complete onzin is, de serie staat nog overal te koop en staat op de officiële website van MSI. Nergens is terug te vinden dat deze serie geannuleerd wordt.
Dus het lijkt mij dat ze liegen tegen klanten om ze te dwingen een nieuwe bestelling te plaatsen aan een veel hogere prijs natuurlijk, of mis ik hier iets? Kan iemand bevestigen dat deze serie wordt afgevoerd zoals zij beweren?