[Teletask] verouderd systeem?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shattering
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-06 07:47
Hey! Ik heb hier een redelijk recente nieuwbouw (2014) met een Teletask installatie. Omdat de mobiele applicaties hopeloos verouderd zijn was ik op zoek naar een manier om deze ietwat moderner te maken. Na veel Googlen ben ik tot de conclusie gekomen dat ... dit een hopeloos verouderd systeem is? De elektricien geeft echter aan dat dit een heel goed systeem is. Heeft iemand ervaring met Teletask en zijn functionaliteit?

thx

[ Voor 38% gewijzigd door Shattering op 14-04-2021 23:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Jip, hebben in onze nieuwbouw in 2008 TELETASK toegepast.
Komen nog steeds met nieuwe producten en alles is volledig backwards compatible.
Recentelijk hebben ze nog nieuwe touch schermen met intercom functies uitgebracht.
Zijn er nog altijd erg tevreden van. Uitbreidingen etc zijn wel prijzig en voice control is met abbo.
Programmeren en aanpassingen kun je allemaal zelf doen in prosoft met sferen, moods etc.

Ben al eens in Gent op het hoofdkantoor geweest, zijn echte techneuten, geen grafische designers die hele fancy apps maken. App zou wel eens een update mogen hebben.

Laat maar weten als ik je kan ergens mee of aan helpen

[ Voor 5% gewijzigd door Jeweetje op 15-04-2021 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shattering
Jeweetje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:47:
Jip, hebben in onze nieuwbouw in 2008 TELETASK toegepast.
Komen nog steeds met nieuwe producten en alles is volledig backwards compatible.
Recentelijk hebben ze nog nieuwe touch schermen met intercom functies uitgebracht.
Zijn er nog altijd erg tevreden van. Uitbreidingen etc zijn wel prijzig en voice control is met abbo.
Programmeren en aanpassingen kun je allemaal zelf doen in prosoft met sferen, moods etc.

Ben al eens in Gent op het hoofdkantoor geweest, zijn echte techneuten, geen grafische designers die hele fancy apps maken. App zou wel eens een update mogen hebben.

Laat maar weten als ik je kan ergens mee of aan helpen
Hey! Alvast bedankt voor je reactie! Mijn 'groot probleem' met Teletask is dat de GUI gewoon wat verouderd is en dat bepaalde zaken moeilijk te configureren zijn. Ik weet dat het kan, maar Prosoft is gewoon niet zo intuïtief als modernere systemen.

Daarnaast zou ik Teletask willen koppelen met Home Assistant, maar dat is helaas niet mogelijk (by default).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Klopt dat bepaalde functies wat omslachtiger te programmeren zijn, echt moeilijk wil ik het niet noemen.
Is zoals vele andere systemen een gesloten systeem, wel veel mogelijkheden om schakelaars en metingen
van derde partijen aan te sluiten en te gebruiken.

Heb zelf geen ervaring met andere domotica systemen voor een goed vergelijk.
Is het een heel uitgebreide installatie bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shattering
Hey! Het is zeker niet heel complex. Ik heb voornamelijk stopcontacten, verlichting & een sproei installatie. (vloer)verwarming en dergelijk is niet gekoppeld.

Een specifieke functie waar ik bijvoorbeeld naar op zoek ben is om bepaalde verlichting enkel aan te laten gaan als 'de zon onder is' (zonder lichtsensors). In Teletask zit helaas geen 'zonnestand' (denk ik?).

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Hmm, iets op basis van geo locatie laten regelen ben ik ook niet tegen gekomen in prosoft.
Hebben zelf de lichtsensor van TELETASK, dit werkt prima en is zeer uitgebreid in te stellen met verschillende functie mogelijkheden zoals schemer of als zonne schakelaar met instelbare hysterese om pendelen te voorkomen.
Misschien een idee om een universele schakelaar op je analoge ingang aan te sluiten als je de TELETASK optie te duur vind? Mits deze werkt met signal ranges 0-5V, 0-10V, 0-20mA of 4-20mA zou dit prima kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Ze lezen mee denk ik 😉 en hebben je wensen (en die van vele anderen) eindelijk in het systeem verwerkt.
https://teletask.be/nl/ni...a-met-astronomische-klok/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shattering
Jeweetje schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:50:
Ze lezen mee denk ik 😉 en hebben je wensen (en die van vele anderen) eindelijk in het systeem verwerkt.
https://teletask.be/nl/ni...a-met-astronomische-klok/
Ik zag zojuist toevallig de e-mail! Morgen Prosoft nog een keer bekijken :). Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Dit is wellicht ook leuk om aan home assistent te hangen.

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shattering
Erasmo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:49:
Dit is wellicht ook leuk om aan home assistent te hangen.
Zou ik graag willen doen! Helaas weet ik nog niet goed hoe dit moet … op GitHub staat er een project (Jeletask) waarmee dit mogelijk zou zijn, maar dat gaat momenteel boven mijn pet :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Alles met z'n tijd. Maar wel fijn om te weten dat integratie in de toekomst mogelijk is :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milton1
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-06 14:33
Hier ook een volledige Teletask installatie. Heb deze via IR omweg gekoppeld met Google Assistant. Da's wel zo leuk "keuken" zeggen en het licht is aldaar aan.

Akkoord dat de ISGUI niet zo fancy is; maar het ganse systeem is wel enorm robuust. Heb sinds 10 jaar een hele batterij processfuncties lopen; pas af en toe wel wat aan, en het ding heeft nog geen seconde gemist.

Vloerverwarming, rolluiken (Somfy integratie ;-)), gordijnen, alle led via DMX, echt alles hangt op de Teletask DOIP. Enige wat kuren begint te vertonen zijn mijn 0-10V dimmers, die dan net niet van Teletask (maar Elimpo) zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door Milton1 op 07-05-2021 17:35 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Ok, dus voice control via omweg zonder een abonnement bij TELETASK? En aansturing van somde🤗?

Je vloerverwarming is deze per zone aangestuurd met meerdere zone’s?
Heb hier niko dimmers die meerdere spots met 230v halogeen lampen dimmen, werkt na 11 jaar nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swaffelay
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21-08-2022
@Jeweetje is het je dan gelukt om met voice controlle te werken ? Heb je hier trouwens net zoals voor de gui app ook geen license voor nodig of is dit gelukt zonder ? Alsook heb je een oplossing gevonden voor home assist ? Ik zou namelijk tablets aan mijn muur willen hangen en via home assist besturen +( eventueel ook via alexa commandos kunnen besturen zou nice zijn), rechtstreeks en dus niet via da gui app waarvoor je ook een license nodig hebt :/, echt insane dat er zoveel licenses en subscriptions nodig zijn. Is het mogelijk om zonder license de gui app te gebruiken indien alles lokaal (en dus niet via de cloud) loopt?

[ Voor 4% gewijzigd door swaffelay op 31-05-2021 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Is @Milton1 die via IR bediening Google assistent aan zijn TELETASK gekoppeld heeft.
Heeft tot dusver niet gereageerd op m’n vragen.
Hopelijk wilt hij ons verder helpen om ea te intrigeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milton1
Hi, mijn Google Assistent zendt via een Broadlink IR een IR commando dat door mijn Teletask IR receivers wordt opgepikt. Je kan 8 commando's x2 (kort - lang), dus 16 commando's sturen. Ik heb de 8 x2 commando's ingeleerd in de Broadlink via mijn OEM Teletask afstandsbediening.

Ik doe zo verschillende lichten aan, doe de gordijnen open, etc. Elk via een routine in Google Assistant met 1 kort woord om te vermijden lange zinnen te moeten uitspreken.

Werkt al enkele jaren perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milton1
Jeweetje schreef op donderdag 15 april 2021 @ 19:47:

Een "goeie bron in Gent" heeft me gemeld dat de IsGUI app "binnenkort" een volledige grafische rework krijgt.

Let's see. Hier draait de app al menige jaren constant op enkele muur-gemonteerde android tablets. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shattering
Milton1 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:35:
[...]

Een "goeie bron in Gent" heeft me gemeld dat de IsGUI app "binnenkort" een volledige grafische rework krijgt.
Ik ben benieuwd :)! Vooral omdat ze me twee jaar geleden al hebben aangegeven dat de visual overhaul bijna kwam :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijnemans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 15:52
Milton1 schreef op woensdag 29 december 2021 @ 10:35:
[...]

Let's see. Hier draait de app al menige jaren constant op enkele muur-gemonteerde android tablets. Werkt perfect.
Is dit onderhand al gebeurd? Ben voornemens om een systeem van Teletask aan te laten leggen, maar vind de graphics idd een beetje achter lopen.

Ik begrijp van mijn installateur dat zij zelfs teletask systemen van 20 jaar geleden nog gewoon kunnen ondersteunen (en zelfs de app erop werkend krijgen).. Iets wat je bij Niko helaas niet kunt verwachten heb ik mij laten vertellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Nog geen nieuwe app momenteel.
Zou me hierdoor echter niet tegen laten houden voor de aanschaf.
Je koopt een innovatief systeem dat betrouwbaar en flexibel is en eenvoudig te programmeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shattering
Nee, is nog niet gebeurd. Er is wel iemand die een container heeft geschreven waarmee je al je TELETASK zaken via MQTT kan koppelen aan Home Assistant. Dit gebruik ik nu een tijdje en ik heb nooit meer teruggekeken naar de originele App :).

Die container werkt trouwens enorm simpel, dus als je een beetje vlot bent met Docker & Home Assistant heb je dit zo aan de praat. Je hebt dan wel die OpenDOIP licentie nodig voor TELETASK.

EDIT: een link naar Github is misschien handig :) : https://github.com/ridiekel/jeletask

[ Voor 37% gewijzigd door Shattering op 15-04-2022 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krijnemans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 15:52
Hartelijk dank voor de reacties! Ik ga het verder oppakken met mijn installateur!
Het verdiepen in zaken zoals @Shattering beschrijft ga ik zeker nog doen, maar eerst eens zorgen dat de hoofdaannemer alles van mij krijgt zodat de schop de grond in kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claesmathias
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-06 16:51
Shattering schreef op donderdag 14 april 2022 @ 19:13:
Nee, is nog niet gebeurd. Er is wel iemand die een container heeft geschreven waarmee je al je TELETASK zaken via MQTT kan koppelen aan Home Assistant. Dit gebruik ik nu een tijdje en ik heb nooit meer teruggekeken naar de originele App :).

Die container werkt trouwens enorm simpel, dus als je een beetje vlot bent met Docker & Home Assistant heb je dit zo aan de praat. Je hebt dan wel die OpenDOIP licentie nodig voor TELETASK.

EDIT: een link naar Github is misschien handig :) : https://github.com/ridiekel/jeletask
Ik heb dit draaien, werkt zalig. Je dient wel OpenDOIP licentie te kopen, Teletask kan je een test licentie bezorgen die je oneindig kan vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Mooi, misschien dat ik me ooit nog eens in home assistant verdiep en het aan m’n TELETASK koppel.
Wat hangt er bij jou zoal aan qua extra’s die je via TELETASK niet aan kan sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shattering
Jeweetje schreef op zondag 26 juni 2022 @ 20:23:
Mooi, misschien dat ik me ooit nog eens in home assistant verdiep en het aan m’n TELETASK koppel.
Wat hangt er bij jou zoal aan qua extra’s die je via TELETASK niet aan kan sturen?
Enorm veel ondertussen :). Aan TELETASK hangen enkel mijn lichtknopjes (en dus lichten) & stopcontacten. Met Home Assistant heb ik dit uitgebreid naar zaken zoals: Auto, verwarming, camera's, alarmcentrale, TV, Playstation, computers, NAS, elektrische vuurtjes, gasketel, ventilatie, .... dit alles is werkt samen door een hoop automatisaties. Daarnaast krijg ik veel meer zicht op mijn gebruik omdat ik dit uitlees met smart relay/smart plugs.

Een hoop dingen zouden ook met TELETASK kunnen, maar een hoop ook niet. Home Assistant geeft gewoon een pak meer flexibiliteit & mogelijkheden (probeer met TELETASK maar eens de TV uit te zetten als je het huis verlaat, bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Gaaf dat het kan, zitten vast veel uren testen en programmeren in.
Is het een groot experiment of gewoon stabiel gebruiksvriendelijk systeem voor het hele gezin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shattering
Jeweetje schreef op maandag 27 juni 2022 @ 20:27:
Gaaf dat het kan, zitten vast veel uren testen en programmeren in.
Is het een groot experiment of gewoon stabiel gebruiksvriendelijk systeem voor het hele gezin?
Het begon als een experiment maar ondertussen gebruikt heel het gezin het. Enorm stabiel & veel gemakkelijker/sneller dan de TELETASK applicatie. Iedereen heeft hier trouwens nog de TELETASK app, waar je gewoon TELETASK nog altijd mee kan aansturen, maar die word niet meer gebruik :).

Ik zou zeggen > probeer het een keer. Je gaat nooit meer terug :). Het programmeren valt overigens wel mee. Je kan redelijk veel vanuit een simpele GUI doen en als het iets verder gaat moet je .YAML gebruiken. YouTube staat vol met filmpjes hoe je er aan kan beginnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Bedankt voor je input.
Wordt iets voor de wintermaanden 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claesmathias
Ik heb home assistant en homebridge draaien, in feite is homebridge niet nodig maar ik verkies de integratie voor werking met Apple HomeKit. Dit is zo simpel en zo zalig te bedienen vanop iPhone, Watch of Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Sinds kort krijg ik de melding dat de SD kaart van mijn systeem verouderd is en ik deze beter kan vervangen tbv de betrouwbaarheid.
Het teletask bestelnummer staat er netjes bij vermeld.
Tot mijn verbazing zag ik dat deze per set van 2 ca 160 euro kosten!!
mijn eerste gedachte was om de SD kaart eruit te halen en hiervan een exacte copy op een nieuw kaartje te maken, maar ws zit er een beveiliging op zodat dit niet mogelijk is?
Iemand hier enig idee over of reeds ervaring mee?

Mijn installatie is van 2009, bij verzenden krijg ik nu ook de melding dat er eerst ruimte vrijgemaakt wordt op de SD kaart. Wil problemen graag voorzijn en deze vervangen, maar 160 euro vindt ik nogal erg gortig voor een SD kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shattering
Jeweetje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 14:51:
Sinds kort krijg ik de melding dat de SD kaart van mijn systeem verouderd is en ik deze beter kan vervangen tbv de betrouwbaarheid.
Het teletask bestelnummer staat er netjes bij vermeld.
Tot mijn verbazing zag ik dat deze per set van 2 ca 160 euro kosten!!
mijn eerste gedachte was om de SD kaart eruit te halen en hiervan een exacte copy op een nieuw kaartje te maken, maar ws zit er een beveiliging op zodat dit niet mogelijk is?
Iemand hier enig idee over of reeds ervaring mee?

Mijn installatie is van 2009, bij verzenden krijg ik nu ook de melding dat er eerst ruimte vrijgemaakt wordt op de SD kaart. Wil problemen graag voorzijn en deze vervangen, maar 160 euro vindt ik nogal erg gortig voor een SD kaart.
wat een enorm gortige prijs, maar je kan natuurlijk wel snel testen door de huidige kaart gewoon te kopiëren naar een leeg kaartje?

Ik zou wel een keer een mailtje sturen naar hun support - over het algemeen werken deze mensen heel goed mee (naar mijn ervaring!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
Ga ik zeker nog proberen, hoopte de makkelijkste weg te kunnen bewandelen doordat er iemand hier reeds ervaring mee had😉. Zal m’n bevindingen delen.
Tot enkele jaren terug hadden ze zelf een forum waarop hun techneuten vragen en problemen hielpen oplossen, is helaas offline gegaan. Hebben idd een aantal erg gepassioneerde mensen daar, in het verleden uitgebreide uitleg en info ontvangen in de showroom van de oprichter/eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDW266
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-11-2022
claesmathias schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:54:
Ik heb home assistant en homebridge draaien, in feite is homebridge niet nodig maar ik verkies de integratie voor werking met Apple HomeKit. Dit is zo simpel en zo zalig te bedienen vanop iPhone, Watch of Mac.
Ik heb een ook een Teletask systeem bij mij thuis die momenteel de lichten, gordijnen/screens en vloerverwarming (warmtepomp) aanstuurt. Dit kan later nog uitgebreid worden.

Ik ben momenteel aan het bekijken hoe ik dit zou kunnen koppelen/integreren aan Apple Homekit. Helaas heb ik geen al te technische achtergrond, dus ik zou niet weten hoe ik hier moet aan beginnen. Ik heb ook (nog) geen toegang om mijn huidig Teletask systeem verder te configureren (met ProSoft?).

Eventueel enig advies hoe ik hier best kan aan beginnen? Het is namelijk niet zo effecient dat ik voor ieder klein ding moet contact opnemen met mijn installateur. Ik werk wel met MacOS.

P.S.: Iemand enige ervaring met de nieuwe module die koppelt aan de digitale meter? Ik had namelijk graag mijn energievebruik in combinatie met mijn zonnepanelen "slimmer" gemaakt (bvb. dat mijn warm water tank enkel warmt wanneer de zon schijnt en zo dan ook wat warmer water kan opslaan)

Alle info/advies zijn meer dan welkom!

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shattering
MDW266 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:24:
[...]

Ik heb een ook een Teletask systeem bij mij thuis die momenteel de lichten, gordijnen/screens en vloerverwarming (warmtepomp) aanstuurt. Dit kan later nog uitgebreid worden.

Ik ben momenteel aan het bekijken hoe ik dit zou kunnen koppelen/integreren aan Apple Homekit. Helaas heb ik geen al te technische achtergrond, dus ik zou niet weten hoe ik hier moet aan beginnen. Ik heb ook (nog) geen toegang om mijn huidig Teletask systeem verder te configureren (met ProSoft?).

Eventueel enig advies hoe ik hier best kan aan beginnen? Het is namelijk niet zo effecient dat ik voor ieder klein ding moet contact opnemen met mijn installateur. Ik werk wel met MacOS.

P.S.: Iemand enige ervaring met de nieuwe module die koppelt aan de digitale meter? Ik had namelijk graag mijn energievebruik in combinatie met mijn zonnepanelen "slimmer" gemaakt (bvb. dat mijn warm water tank enkel warmt wanneer de zon schijnt en zo dan ook wat warmer water kan opslaan)

Alle info/advies zijn meer dan welkom!

Bedankt
Hey! Teletask heeft helaas geen oplossing om rechtstreeks te connecteren met Apple Homekit, dus je gaat dit met wat omwegen moeten doen. De gemakkelijkste weg is om Teletask te koppelen met Home Assistant, wat je op zijn beurt weer kan koppelen met Homekit.. je hebt hier wel de "Open DoIP" licentie voor nodig (Teletask licentie). Voor een niet technisch persoon is dit uiteraard niet zo gemakkelijk, maar een andere oplossing is er helaas niet.

Met de P1 Interface van Teletask zelf heb ik geen ervaring. Ik heb een P1 lezer van 10€, die rechtstreeks verbind met mijn Home Assistant systeem - wat veel gemakkelijker (en goedkoper) is. Maar ook hier heb je opnieuw Home Assistant nodig ...

Ik ben tevreden van Teletask, maar zoals je kan zien aan dit topic is het wat verouderd en minder gemakkelijk te koppelen aan moderne systeem. Het is nu wel mogelijk, maar je moet er wat tijd in steken.

• Tomovich
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-06 21:34
Het systeem op zich is naar mijn mening niet verouderd. Het is robuust en werkt perfect zonder fouten. Wel is de interface van de app verouderd maar hier wordt aan gewerkt. Ik dacht dat er volgend jaar een nieuwe versie gelanceerd wordt.

• wolfschmitt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-01-2024
Hallo, ik heb thuis ook een Teletask systeem dat onder andere mijn vloerverwarming regelt over verschillende zones. Stel dat ik iemand betaal om Teletask bij mij thuis te koppelen aan Home Assistant. Als ik dan nieuwe 'regels' opstel voor de vloerwarming / koeling, overschrijft Home Assistant dan de onderliggende regels van Teletask? Gezien daar ook reeds programmatie in verwerkt zit om bijvoorbeeld de collectoren open en toe te draaien per zone, alsook overschakeling winter/zomer, wil ik zeker zijn dat de twee systemen niet tegen elkaar werken.

• Shattering
wolfschmitt schreef op donderdag 21 december 2023 @ 10:26:
Hallo, ik heb thuis ook een Teletask systeem dat onder andere mijn vloerverwarming regelt over verschillende zones. Stel dat ik iemand betaal om Teletask bij mij thuis te koppelen aan Home Assistant. Als ik dan nieuwe 'regels' opstel voor de vloerwarming / koeling, overschrijft Home Assistant dan de onderliggende regels van Teletask? Gezien daar ook reeds programmatie in verwerkt zit om bijvoorbeeld de collectoren open en toe te draaien per zone, alsook overschakeling winter/zomer, wil ik zeker zijn dat de twee systemen niet tegen elkaar werken.
Home Assistant, in combinatie met een third-party plugin zoals hierboven beschreven, overschrijft niets. De toepassing stuurt enkel "signalen" naar de centrale. Als je gebruik gaat maken van bovenstaande, kan je best de automatisaties binnen Teletask zelf verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claesmathias
Inderdaad. Ik heb meeste automatisering in TELETASK en enkele via Apple Home (Homebridge & Home Assistant). Ter info, Apple Home is zeer makkelijk voor het sturen bij aankomst of verlaten van de woning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeweetje
  • Nu online
claesmathias schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 20:08:
[...]

Ik heb dit draaien, werkt zalig. Je dient wel OpenDOIP licentie te kopen, Teletask kan je een test licentie bezorgen die je oneindig kan vernieuwen.
Er is naast de eerder genoemde optie, door iemand anders ook een integratie via HACS mogelijk
https://github.com/Tiemooowh/homeassistant-teletask
Die testlicentie heb je gekregen na het verzoek via de mail?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• claesmathias
Klopt, mailtje sturen naar teletasksupport@stagobel.be.
Pagina: 1