Op zoek naar een microfoon voor op mijn monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar Wagt
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 31-03 09:35
Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een microfoon die ik op mijn monitor kan bevestigen. Ik gebruik nu al een paar jaar mijn Hyperx Cloud 2, maar die is lang niet zo comfortabel en klinkt ook niet zo prettig als mijn BeyerDynamic DT-990 Pro, dus ben ik op zoek naar een dedicated microfoon zodat ik altijd mijn DT-990 kan gebruiken.

Ik gebruik mijn microfoon alleen voor Discord en Teams, dus kwaliteit is niet super belangrijk, maar ik wil natuurlijk wel iets wat een beetje redelijk klinkt... De reden dat ik de microfoon op mijn monitor wil, is omdat ik het erg hinderlijk vind om een microfoon voor mijn beeld te hebben, overigens lijkt het me ook prettig om gewoon vrij rond te kunnen lopen en te kunnen blijven praten.
Uiteraard zou zo'n microfoon zonder goede noise cancelling heel veel omgevingsgeluid laten horen, maar het is toch aardig stil in mijn huis dus dat is niet een groot probleem.

Zelf had ik al de Samson Go Mic Connect gevonden en in video reviews klonk deze aardig goed, maar als er ervaringen en/of andere recommendaties zijn dan hoor ik die graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Edgar Wagt Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgar Wagt
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 31-03 09:35
S1NN3D schreef op maandag 12 april 2021 @ 21:19:
@Edgar Wagt Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA.
Ooh dankje, had niet door dat ik verkeerd zat