Kreeg zojuist een phishing mailtje:
:strip_exif()/f/image/7kvlfK9plw8K8glcZRTZAOfX.jpg?f=fotoalbum_large)
Link [LET OP PHISHING]:
thefeelingwhole.com 4b5c3f3fc5fac1527f906b29f5ae340d withoutpin ?pwd=dhl
Het interessante is, dat zojuist ook daadwerkelijk een buitenlandse verzending "On hold" gegaan is (reden weet ik niet). Afbeelding echte tracking:
:strip_exif()/f/image/fr6eK4Gqw0e3OhCrCJsmtK2V.jpg?f=fotoalbum_large)
Te toevallig niet? Heb net m'n mailbox doorgespit, en krijg normaal nooit phishingmails van DHL. Kan niet anders of er is ergens een lek bij DHL, of ik heb ergens mijn tracking nummer op een onbetrouwbare site ingevuld, maar dat heb ik bij mijn weten niet gedaan. Zou ook niet weten hoe ze aan mijn mail komen. Volgens mij kan je die niet achterhalen met een trackingnummer.
:strip_exif()/f/image/7kvlfK9plw8K8glcZRTZAOfX.jpg?f=fotoalbum_large)
Link [LET OP PHISHING]:
thefeelingwhole.com 4b5c3f3fc5fac1527f906b29f5ae340d withoutpin ?pwd=dhl
Het interessante is, dat zojuist ook daadwerkelijk een buitenlandse verzending "On hold" gegaan is (reden weet ik niet). Afbeelding echte tracking:
:strip_exif()/f/image/fr6eK4Gqw0e3OhCrCJsmtK2V.jpg?f=fotoalbum_large)
Te toevallig niet? Heb net m'n mailbox doorgespit, en krijg normaal nooit phishingmails van DHL. Kan niet anders of er is ergens een lek bij DHL, of ik heb ergens mijn tracking nummer op een onbetrouwbare site ingevuld, maar dat heb ik bij mijn weten niet gedaan. Zou ook niet weten hoe ze aan mijn mail komen. Volgens mij kan je die niet achterhalen met een trackingnummer.
[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 12-04-2021 20:08 . Reden: Graag hoe dan ook geen klikbare phishing links ;) ]