Compaq Presario 1216EA laptop: doen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:36
Ik kan dit notebookje kopen:

Compaq Presario 1216EA laptop

Blue shade zwart met moondust zilver deksel
14,1" TFT scherm
Geintegreerde JBL Pro luidsprekers
3,6 Ah Smart Li-ion acccu
20 GB harde schijf
DVD speler 8x met win DVD software
Floppy disk drive
1Ghz AMD mobile athlon 4 processor
128 MB werkgeheugen
8 MB ATI Rage mobility werkgeheugen
2 USB
56k6V90 modem + ethernet
ISDN kaart
Thuisnetwerkaansluiting
Televisie aansluiting (S-video)

Afmetingen: 30,5 x 4,9x25,2 cm en 3,3 KG

Software: windows ME nederlands, Mc Afee Virussen, compaqNet internet, MS word 2000, MS works 2000

En dit alles voor 4000 gulden.
Is dit een goede aanbieding, of kan ik beter naar iets anders zoeken? Dit model is splinternieuw, ik kan er nog nergens info over vinden. Het is Compaq dus in principe moet het goed zijn, maar is dit een goede prijs?

Bedankt voor de reacties.

Verwijderd

4000 inclusief, exclusief of vrachtwagen ? Als je daar 4 ruggen voor neer moet tellen dan heb je volgens mij een klasse apparaat voor een goeie prijs. Ik zou zeggen: vergelijk eens wat huidige modellen die je _wel_ kan vinden met prijs/inhoud.. dan zie je zo of die 4000 duur of goedkoop is

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Ik vind de kwaliteit van Presario's vaak tegenvallen. En dat is juist belangrijk bij laptops.

Ik zou een Dell Inspiron nemen. ook niet duur. Kwalitatief steviger.

Compaq gebruikt wel hele goeie speakers in hun laptops. De speakers van Dell zijn te triest voor woorden.

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 11:48 schreef Solarsparc het volgende:
En dit alles voor 4000 gulden.
Is dit een goede aanbieding, of kan ik beter naar iets anders zoeken? Dit model is splinternieuw, ik kan er nog nergens info over vinden. Het is Compaq dus in principe moet het goed zijn, maar is dit een goede prijs?

Bedankt voor de reacties.
Da's niet duur. Het is een compaq dus qua service zal het wel goed zitten.

Dan heb je een mooi desktop vervang apparaat te pakken :)

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Specs zien er uit om te watertanden, zeker voor die prijs. Ik zou persoonlijk nooit een Compaq laptop kopen...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Verwijderd

Persoonlijk zou ik ook geen crompraq kopen ... Is anders wel leuk prijsje rekening houdende met de specs! Geef mij maar een HP of een Dell ...
Pagina: 1