2 type schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 482 views

• jnggroot
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08-2025
Als ik een game speel zijn het vaak stratagie games of rpg. Dus geen snelheid in het scherm hoeft niet.

Na dit te hebben gepost en uit kwam op het volgende:

https://tweakers.net/pricewatch/compare/1656656;1504870/

Maar op de website van Asus lijkt alleen de poot het verschil in prijs te zijn. Klopt dit?

• TerraScope
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08-04-2025
Volgens mij staat op de website van ASUS dat de vg289q1a geen HDR heeft en de vg289q wel. Ik denk dat dat het grote verschil is. Voor gamen lijkt het me weining uit te maken, maar dat laat ik aan jou over.

• jnggroot
Ahh dan heb ik daar overheen gelezen. Dank je. Dacht alleen de poot. Maar dan zijn die paar tientjes wel waard. En hij word vooral gebruikt voor fotos bewerken. Daarom is 60 hz genoeg

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:22
De 1A heeft speakers, de andere niet. Verschil in HDR moet een fout in de vergelijkingstabel op de website van Asus zijn (https://www.asus.com/prod...isplays-Desktops-Monitors), want ze worden allebei geadverteerd HDR10 te ondersteunen. De informatie in de Tweakers Pricewatch klopt ook niet, de VG289Q heeft volgens Asus echt geen speakers.

Verwacht van die HDR niet veel bij deze monitors, de maximale helderheid is daar veel te laag voor en de backlight is edge-lit. Het is vooral dat de monitor het ondersteunt en kan afspelen maar voor een monitor met goede HDR moet je een stuk meer betalen.

• jnggroot
MacPoedel schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 10:45:
De 1A heeft speakers, de andere niet. Verschil in HDR moet een fout in de vergelijkingstabel op de website van Asus zijn (https://www.asus.com/prod...isplays-Desktops-Monitors), want ze worden allebei geadverteerd HDR10 te ondersteunen. De informatie in de Tweakers Pricewatch klopt ook niet, de VG289Q heeft volgens Asus echt geen speakers.

Verwacht van die HDR niet veel bij deze monitors, de maximale helderheid is daar veel te laag voor en de backlight is edge-lit. Het is vooral dat de monitor het ondersteunt en kan afspelen maar voor een monitor met goede HDR moet je een stuk meer betalen.
Dank je. Ik kreeg dit beeldscherm als tip om fotos te bewerken met 10 bit+4k. Wil er namelijk vooral fotos op bewerken en simpele strategie spellen op spelen.

Heb jij anders nog 1 die je aanraad die ik er naast kan zetten zodat ik een keuze kan maken? HDR is leuk maar hoeft niet.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23-01 13:07

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

Hier op GOT willen wij graag goed geformuleerde vragen, je post is op dit moment wat karig.
Pas deze zodanig aan dat het vanaf de eerste post geheel duidelijk is wat je wilt.

π™Έπš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.