Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
- smartphone met zo default mogelijke Android en lang updates
- hou niet van Samsung, wegens niet-Google apps (Contacts, SMS, ...) en andere rare skins/UI's
- minstens 64 GB opslag
- RAM: moet vlot werken
- degelijke camera
- goede beeldkwaliteit scherm
Wat is je budget?
350-400 euro, max: eerder 450 dan 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik nu nog steeds een Nexus 7 (2013) tablet en een feature phone. Nieuw toestel moet dus uiteraard beide vervangen.
Ben nu groot scherm gewend. Alles beneden 6" zal wellicht klein aanvoelen?
Zit in hoes met rits. Neem ik later hoesje met cover of niet?
Wat heb je zelf al gevonden?
- Zag dit passeren: nieuws: Nokia X-smartphones krijgen Android One en drie jaar OS-upgrades
- Comment daarin: https://www.amazon.nl/Nok...ectiviteit/dp/B08J3R62R8/
- 349 euro is wellicht een goede prijs voor dat model, dat voor de introductieprijs matige reviews kreeg
- zou kortelings Android 11 moeten krijgen, maar is dat dan de laatste of ook nog 12?
- Google Pixels hebben betere camera's; scherm van 4a is mss wat te klein, de Pixel 5 is erg duur.
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel neig ik naar Nokia (heb voor buren en kennissen vier modellen gekocht). Bovenstaande 8.3 bestellen of wachten op (reviews van) de nieuwe X20 (half mei)?
Andere/betere ideeën? Thx!
Ik zoek een?
- smartphone met zo default mogelijke Android en lang updates
- hou niet van Samsung, wegens niet-Google apps (Contacts, SMS, ...) en andere rare skins/UI's
- minstens 64 GB opslag
- RAM: moet vlot werken
- degelijke camera
- goede beeldkwaliteit scherm
Wat is je budget?
350-400 euro, max: eerder 450 dan 500
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik nu nog steeds een Nexus 7 (2013) tablet en een feature phone. Nieuw toestel moet dus uiteraard beide vervangen.
Ben nu groot scherm gewend. Alles beneden 6" zal wellicht klein aanvoelen?
Zit in hoes met rits. Neem ik later hoesje met cover of niet?
Wat heb je zelf al gevonden?
- Zag dit passeren: nieuws: Nokia X-smartphones krijgen Android One en drie jaar OS-upgrades
- Comment daarin: https://www.amazon.nl/Nok...ectiviteit/dp/B08J3R62R8/
- 349 euro is wellicht een goede prijs voor dat model, dat voor de introductieprijs matige reviews kreeg
- zou kortelings Android 11 moeten krijgen, maar is dat dan de laatste of ook nog 12?
- Google Pixels hebben betere camera's; scherm van 4a is mss wat te klein, de Pixel 5 is erg duur.
Welke vragen heb je hier nog over?
Momenteel neig ik naar Nokia (heb voor buren en kennissen vier modellen gekocht). Bovenstaande 8.3 bestellen of wachten op (reviews van) de nieuwe X20 (half mei)?
Andere/betere ideeën? Thx!