Ik heb nog een paar leuke smileys liggen die ik hier op deze forums nog niet ben tegengekomen. Kan ik die ergens of bij iemand kwijt? Sorry als dit niet de plek is om te vragen ('k ben nog een heel erge newbie), maar het lijkt mij dat ik bij de Adjes moet zijn. Hier dus?
Ja dat is nou een klein probleempje, ik heb ze niet on-line staan. En momenteel kan ik ze oof ff niet on-line krijgen... Misschien over een uurtje of zo.Op donderdag 16 augustus 2001 11:37 schreef Bigs het volgende:
Laat eerst eens zien wat je hebt
Ben ik weer... hoop dat alles op z'n plek staat. Zien we vanzelf wel of het hier goed laadt...
Ik heb geen ascii afkortingen voor die smileys... moeten de adjes zelf maar verzinnen als ze ze willen gebruiken...
Oh ja, ik heb ze natuurlijk niet allemaal zelf gemaakt, dat snappen jullie wel he... Maar ze zijn wel public domain, komen uit een of ander freeware php-gebeuren waar ik een poos geleden tegenaan liep op het web. Als er iemand echt geinteresseerd is in dat stukkie php, kan ik het misschien nog wel ergens opsnuffelen, maar dat gaat wel ff duren... zeker niet meer vandaag...
Anyway, hier komen de smileys. Enjoy!
Ik heb geen ascii afkortingen voor die smileys... moeten de adjes zelf maar verzinnen als ze ze willen gebruiken...
Oh ja, ik heb ze natuurlijk niet allemaal zelf gemaakt, dat snappen jullie wel he... Maar ze zijn wel public domain, komen uit een of ander freeware php-gebeuren waar ik een poos geleden tegenaan liep op het web. Als er iemand echt geinteresseerd is in dat stukkie php, kan ik het misschien nog wel ergens opsnuffelen, maar dat gaat wel ff duren... zeker niet meer vandaag...
edit:
'k Heb ze maar weer weggehaald... schijnt toch copyright op te zitten, volgens diverse tweakers...
'k Heb ze maar weer weggehaald... schijnt toch copyright op te zitten, volgens diverse tweakers...
deze smilies krijg je er toch niet in omdat ze gewoonweg niet bij de UBB style smilies horen.Op donderdag 16 augustus 2001 12:38 schreef raccoon het volgende:
Ben ik weer... hoop dat alles op z'n plek staat. Zien we vanzelf wel of het hier goed laadt...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nu is het alleen de vraag wie deze smiley's gemaakt heeft. Ik weet niet of er een copyright of erecode is, die verbied om smiley's te gebruiken op een ander forum.Op donderdag 16 augustus 2001 11:36 schreef raccoon het volgende:
Ik heb nog een paar leuke smileys liggen die ik hier op deze forums nog niet ben tegengekomen. Kan ik die ergens of bij iemand kwijt? Sorry als dit niet de plek is om te vragen ('k ben nog een heel erge newbie), maar het lijkt mij dat ik bij de Adjes moet zijn. Hier dus?
Eerlijk gezegd passen deze smiley's totaal niet op GoT. Ze zijn wel erg verschillend... Misschien een beetje verbouwen
edit:
Wat Wesley dus eigenlijk al opmerkte.
Dem weer te laat dus
Wat Wesley dus eigenlijk al opmerkte.
Dem weer te laat dus
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik bek uw pardon? UBB style???Op donderdag 16 augustus 2001 12:40 schreef Wesley het volgende:
[..]
deze smilies krijg je er toch niet in omdat ze gewoonweg niet bij de UBB style smilies horen.
Op donderdag 16 augustus 2001 12:43 schreef raccoon het volgende:
[..]
Ik bek uw pardon? UBB style???
gaat dan nog, maar de rest is veels te plat en het zijn standaart smileys van ubb(ook © dus) Verwijderd
Die smilies zien er niet uit en zijn overal te vinden... als je helemaal gek wilt worden moet je dit checken :
http://mysmilies.com/
Dan verf je ze toch gewoon allemaal geel... lijken ze al een stuk meer op elkaar!Op donderdag 16 augustus 2001 12:43 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd passen deze smiley's totaal niet op GoT. Ze zijn wel erg verschillend...
Sjeeeeezuussssss..... had ik dat geweten dan had ik dit draadje niet gestart!! Sorry, jongens en meisjes...Op donderdag 16 augustus 2001 12:49 schreef Courage het volgende:
Die smilies zien er niet uit en zijn overal te vinden... als je helemaal gek wilt worden moet je dit checken :
Verwijderd
Trek het je niet zo aanOp donderdag 16 augustus 2001 12:53 schreef raccoon het volgende:
[..]
Sjeeeeezuussssss..... had ik dat geweten dan had ik dit draadje niet gestart!! Sorry, jongens en meisjes...
En anderen zouden wat liever mogen reageren..
Iig bedankt voor je aanbod, maar ik ben bang dat er inderdaad copyright berust op deze smilies...
Moet ik toch 'es gaan zoeken. Ik dacht toch echt dat het freeware was waar ik ze uit geplukt heb... Maar misschien hadden die het wel gejat...Op donderdag 16 augustus 2001 12:58 schreef Llewella het volgende:
[..]
Iig bedankt voor je aanbod, maar ik ben bang dat er inderdaad copyright berust op deze smilies...
Verwijderd
sorry hoor, maar zie je nou niet gelijk dat die dingen totaal niet bij de GoT smilies passenOp donderdag 16 augustus 2001 12:38 schreef raccoon het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
dit zijn gewoon van die smaakloze variaties op die platte Ultimate Bulletin Board |(UBB) smilies...
de smilies van GoT hebben veel meer 'diepte'...
yeah
ik ben ook op redelijk wat forums gekomen.
maar tot nu toe vind ik de GoT smilies altijd nog het mooiste
maar tot nu toe vind ik de GoT smilies altijd nog het mooiste
Pagina: 1