[MBP 16" (2019)] Videokaart kapot of probleem met Chrome?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroeningen
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07-02 10:53
Onderstaand beeld komt ineens geregeld voor als ik surf met Chrome 89.0. Safari 14.0.3 lijkt nergens last van te hebben. OS: Catalina 10.15.7

Ik weet niet zo goed waar ik het probleem zoeken moet, iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/akKqOtBRN3An0BqxWhvsWzxm1p8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Gfrz41o5MWZ8zAbD4WliY3Tc.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Dit om te voorkomen dat we met oplossingen aankomen die je al zelf had geprobeerd.

Als je bijvoorbeeld zoekt naar mac chrom graphic corruption vind je al een lijst aan mogelijke oplossingen, bijvoorbeeld Google Chrome Showing Blue Horizontal Lines, Fix. Heb je dat al geprobeerd?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroeningen
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 07-02 10:53
Daedalus schreef op maandag 12 april 2021 @ 14:29:
Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Dit om te voorkomen dat we met oplossingen aankomen die je al zelf had geprobeerd.
Ik snap wat je bedoeld, maar nee, dat template kreeg ik niet.
edit:
oops nu zie ik het, verkeerde bullet-point geselecteerd...

Zie screenshotAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCmCcNumyPNNM5Kiy3zJ0T5h_n4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RtBnqp7oYIpzwL3HPHfNZqJy.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door jeroeningen op 15-04-2021 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belrpr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-05 08:56
jeroeningen schreef op donderdag 15 april 2021 @ 15:58:
[...]

Ik snap wat je bedoeld, maar nee, dat template kreeg ik niet.
edit:
oops nu zie ik het, verkeerde bullet-point geselecteerd...

Zie screenshot[Afbeelding]
Uw titel eindigt op een vraagteken.
Lijkt mij dan ook logisch om bij type "Ik wil een vraag stellen" te selecteren. Dan krijg je wel een template.