zoals vele kom ik hier met advies omtrent zonnepanelen
Na veel puzzelen zou ik de volgende setup willen plaatsen. Enige waar ik nog aan twijfel is de omvormer. Maar of de setup zo handig is zou ik graag van de experts willen horen.
Ik verwacht op het westen eind van de dag schaduw van een boom van de buren. Er is 3 fase aanwezig en ik laad een plugin hybrid op. Ik zou het leuk vinden / fijn vinden om met de omvormer en bijv. grafana dashboardjes te maken maar ook het e.e.a. te sturen via de homey omtrent bijv. het opladen van de auto (er is nog geen laadpaal dus daar kan ik dan rekening mee houden)
Ziet iemand nog iets waar ik rekening mee moet / kan houden? En welke omvormer raden jullie aan?
/f/image/n730LiLGP5HKdgO5fPBt3xiY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KvqIoHIkL86sXD1srReDMhNf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/17c6xPYt6KDrp863koyffYsq.jpg?f=fotoalbum_large)
Na veel puzzelen zou ik de volgende setup willen plaatsen. Enige waar ik nog aan twijfel is de omvormer. Maar of de setup zo handig is zou ik graag van de experts willen horen.
Ik verwacht op het westen eind van de dag schaduw van een boom van de buren. Er is 3 fase aanwezig en ik laad een plugin hybrid op. Ik zou het leuk vinden / fijn vinden om met de omvormer en bijv. grafana dashboardjes te maken maar ook het e.e.a. te sturen via de homey omtrent bijv. het opladen van de auto (er is nog geen laadpaal dus daar kan ik dan rekening mee houden)
Ziet iemand nog iets waar ik rekening mee moet / kan houden? En welke omvormer raden jullie aan?
/f/image/n730LiLGP5HKdgO5fPBt3xiY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KvqIoHIkL86sXD1srReDMhNf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/17c6xPYt6KDrp863koyffYsq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1e8tjnfeCEG1nGSguV1WXFFL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M5jkbzDzEEWz9SsL2IuHuP3S.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6XgeOw2ps0Mk2JUSV5ElYtTt.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zEIjX9TSS3qKr0nySCXoVUOa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AS4cBKoqfsRqn0d0KjRun8Ag.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cIkzjDbeKkVcGgv588KnyK75.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BVDQXVM04LeSQJanwXbHRCQ4.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0GG920JD9rMrunZS2iAh1Pfc.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ljHwOdnYLih8xm1Q8tHDhqEG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/HTJaioagzdDNJx9G3VmUgWp9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0zglxfjpzE1iDGuOUBMOR0FZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/peBSgcwuMaACBiUGCkvu2vkh.jpg?f=fotoalbum_large)