[KPN] Netwerk valt weg TV blijft werken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rondenhouting
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10-10-2022
Mijn vraag
...ben een beetje te einde raad, mijn bekanbed en wireless netwerk valt spontaan weg, maar de TV blijft werken, alles is in cat 6 uitgevoerd,

Relevante software en hardware die ik gebruik
...V12 kpn, 2 wifi boosters kpn. 3 switchen netgear 108v3 series.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...bij alle kabels vernieuwd = cat 6. patch koorden vernieuwd cat 6 lsa blokken opnieuw aan gesloten,
probleem komt circa 10 keer per dag voor . niet herleidbaar naar iets of wat. HELP !!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:17

nelizmastr

Goed wies kapot

Hebben je netgear switches ook IGMP snooping?

Als er geen rechtstreekse kabel van je Experia naar de TV ontvangers loopt heb je switches nodig die IGMP snooping ondersteunen, anders lopen je switches vol met al dat multicast verkeer.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-10 21:39
nelizmastr schreef op zondag 11 april 2021 @ 22:02:
Hebben je netgear switches ook IGMP snooping?

Als er geen rechtstreekse kabel van je Experia naar de TV ontvangers loopt heb je switches nodig die IGMP snooping ondersteunen, anders lopen je switches vol met al dat multicast verkeer.
whoops, de non E versie is inderdaad unmanaged en kan aldus geen IGMP doen

ik zou domweg kijken naar welk apparaat er een broadcaststorm veroorzaakt ... op welke poort de lampjes harder flikkeren dan op roze maandag ... ( :+ :+ ik geef mezelf wel even een time-out voor deze )

[ Voor 15% gewijzigd door ijske op 11-04-2021 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
IGMP snooping zit toch alleen op de 108E en niet op de 108?

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 13:18
Kpn bellen. storing in de lijn. Heb het zelfde meegemaakt. Even pushen dat je een 2e lijns medewerker wilt spreken. De eerste lijns helpdesk kent dit soort storingen niet.