elektrische dweil

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50l
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-11-2023
Ik dacht dat het hier proper lag met mijn Roborock S6 die zowel dweilt en stofzuigt, elke dag staat deze aan op elke verdieping van het huis
Tot ik na 3 maanden niet dweilen en enkel de roborock te gebruiken eens mn ouders hun elektrische dweil gebruikte...

ik heb overal ( behalve gang, wasplaats, badkamer,toilet) laminaat en parket, vandaar de keuze om enkel met een vochtige doek te dweilen. Nu ik de Karcher FC5 heb gebruikt ben ik overtuigd van de grote meerwaarde. in 45 minuten doe ik het volledige huis. Hij staat of stond op amazon voor 150 euro en ik vroeg me af of er nog alternatieven zijn rond dezelfde prijsklasse die evt beter zijn? ik heb al veel uitgegeven aan de roborock 6 maand geleden dus zoek iets rond de 150 euro O-)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Onderstaand sjabloon hebben we niet voor niets. ;) Wat heb je zelf al gevonden? Het forum is geen persoonlijke helpdesk. En alles in vette tekst hoeft niet hoor. In deze vorm gaat het topic dicht.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Dit topic is gesloten.