Ben al de hele dag bezig met het updaten van TWRP op mijn Xiaomi Mi Mix 2S
Meerdere YouTube filmpjes en forum posts later wil ik jullie om hulp vragen.
Ik wil updaten van Lineage OS 17.1, die goed beviel, naar Lineage OS 18.1.
Updaten vanuit Lineage OS 17.1 (de updater-app) werkt niet omdat mijn recovery software (TWRP) te oud is.
Ik gebruik nu TWRP versie 3.4 en wil naar versie TWRP 3.5.2. Ik heb de TWRP image gevonden en wil deze vanuit TWRP installeren. Probleem is dat ik het bestand: 'twrp-3.5.2_9-0-polaris' niet zie in mijn TWRP omgeving. Op een of andere manier zie ik de map niet staan.
Wat ik wel zie zijn enorme lijsten met mappen in het interne geheugen van mijn telefoon die ik niet kan thuis brengen.
:strip_exif()/f/image/EHlkbzYJxEYz3046ZE6LWeeq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9otIm9w26HZAAXxVCa6G39jm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil naar de map storage/emulated/0 maar TWRP laat die map niet zien. Mijn Mi Mix 2S beschikt niet over een SD kaart slot.

Meerdere YouTube filmpjes en forum posts later wil ik jullie om hulp vragen.
Ik wil updaten van Lineage OS 17.1, die goed beviel, naar Lineage OS 18.1.
Updaten vanuit Lineage OS 17.1 (de updater-app) werkt niet omdat mijn recovery software (TWRP) te oud is.
Ik gebruik nu TWRP versie 3.4 en wil naar versie TWRP 3.5.2. Ik heb de TWRP image gevonden en wil deze vanuit TWRP installeren. Probleem is dat ik het bestand: 'twrp-3.5.2_9-0-polaris' niet zie in mijn TWRP omgeving. Op een of andere manier zie ik de map niet staan.
Wat ik wel zie zijn enorme lijsten met mappen in het interne geheugen van mijn telefoon die ik niet kan thuis brengen.
:strip_exif()/f/image/EHlkbzYJxEYz3046ZE6LWeeq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9otIm9w26HZAAXxVCa6G39jm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil naar de map storage/emulated/0 maar TWRP laat die map niet zien. Mijn Mi Mix 2S beschikt niet over een SD kaart slot.
[ Voor 30% gewijzigd door KaasOmelet op 11-04-2021 18:21 ]