Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Draadloze 7.1 Gaming headset, omdat pricewatch: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset al beschadigd is en mogelijk binnenkort niet meer werkt.
Wat is je budget?
Goedkoopste is rond de 80 euro. Ongeveer 100 euro is de max, maar paar euro meer is ook goed.
Voorkeur voor Bol.com als webwinkel (cadeaubonnen)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu Logitech, maar de software is soms brak en soms moet ik mijn USB kabel opnieuw verbinding maken, omdat er geen geluid eruit komt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming PC met spellen als CS:GO, CoD:MW, Battlefield, maar ook games zoals Dirt.
Ik zoek een?
Draadloze 7.1 Gaming headset, omdat pricewatch: Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset al beschadigd is en mogelijk binnenkort niet meer werkt.
Wat is je budget?
Goedkoopste is rond de 80 euro. Ongeveer 100 euro is de max, maar paar euro meer is ook goed.
Voorkeur voor Bol.com als webwinkel (cadeaubonnen)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu Logitech, maar de software is soms brak en soms moet ik mijn USB kabel opnieuw verbinding maken, omdat er geen geluid eruit komt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gaming PC met spellen als CS:GO, CoD:MW, Battlefield, maar ook games zoals Dirt.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Gaming headsets | Corsair Gaming VOID Pro RGB Wireless Zwart | € 109,98 | € 109,98 |
1 | Gaming headsets | Corsair HS70 PRO WIRELESS Gaming Headset Carbon | € 89,99 | € 89,99 |
1 | Gaming headsets | Logitech G533 Wireless | € 107,95 | € 107,95 |
1 | Gaming headsets | Steelseries Arctis 1 Wireless | € 100,78 | € 100,78 |
Totaal | € 408,70 |