XBL: theArthurrrr
Verwijderd
Alleen een videorecorder met FireWire is redelijk prijzig....
Verwijderd
Of bij de plaatselijke etektronica zaak.
Leverancier is bijvoorbeeld Introncis in Barneveld, die heeft ze satandaard wel in het assortiment, alleen mag je daar als particulier niet kopen. Dus regel het via je electronica zaak
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Via firewire is onzin. Dan moet je van digitaal naar analoog converteren. Gebruik een analoge uitgang van je PC kaart. Daar een scart plugje van een paar gulden opzetten.Op donderdag 16 augustus 2001 11:34 schreef WaarAnders het volgende:
firewire naar video-plugje,waar vind ik dat
Video uit natuurlijk, samen met audio uit naar een scartkabel lijkt me.Op donderdag 16 augustus 2001 15:55 schreef WaarAnders het volgende:
watvoor uitgang bedoel(video-uit?)je
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Op donderdag 16 augustus 2001 18:10 schreef WaarAnders het volgende:
lukt dat ook? en dan trouwens? Want ik kan moeilijk een gecodeerde divx erop zetten. En hoe zet ik het erop, via verkenner denk ik het niet.
Gewoon mediaplayer aanzetten met je DiVX en dan via de TV out naar je video, videoband laten opnemen, en klaar is WaarAnders
sim-pel
Het spijt me zeer maar:Op donderdag 16 augustus 2001 11:34 schreef WaarAnders het volgende:
firewire naar video-plugje,waar vind ik dat
HARHARHARHARHARHARHARHAR...
Sorry... ik zal het niet meer doen
Wat je het best kan doen is een verloopplugje van Scart naar Tulp (dus gewoon zo'n blokje met aan de ene kant scart en aan de andere kant een geel, rood en wit tulp (cinch) connectortje (soms zit er ook nog een in/out schakelaartje op)) kopen en je hebt aansluitingen waar je wat meer mee kunt, en bekender voorkomen denk ik
By each crime and every kindness, we birth our future
* Bigs ziet het probleem niet zo
Op donderdag 16 augustus 2001 18:55 schreef Bigs het volgende:
Euhm.. je kunt je tv-out natuurlijk niet op je video aansluiten zonder tv he
op je videorecorder zit ook een scart ingang hoor
DOOSOp donderdag 16 augustus 2001 18:55 schreef Bigs het volgende:
Euhm.. je kunt je tv-out natuurlijk niet op je video aansluiten zonder tv he
Tuurlijk kan dat wel, mafkees
Waar stel je je videorecorder dan op inOp donderdag 16 augustus 2001 18:48 schreef dreeke het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Wil je met de verkenner je videoband openen oofzo
Gewoon mediaplayer aanzetten met je DiVX en dan via de TV out naar je video, videoband laten opnemen, en klaar is WaarAnders
sim-pel
Lees de neukende handleidingOp donderdag 16 augustus 2001 19:03 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
Waar stel je je videorecorder dan op in
Wat voor videorecorder heb je ???
Ik stel hem via showview of tijd instellen in. Record drukken kan ook, maar werkt dit ook als ie aangesloten is op een pc?
Sim-pel:)
PS. Het vervelende is dat je niet kan controleren wat ie opneemt, omdat je geen tv oid hebt... gewoon proberen zou ik zeggen
Record indrukken is precies hetzelfde alleen dan begint de opname meteen in plaats van op een bepaalde tijd... RTFMOp donderdag 16 augustus 2001 19:10 schreef WaarAnders het volgende:
philips svhs.
Ik stel hem via showview of tijd instellen in. Record drukken kan ook, maar werkt dit ook als ie aangesloten is op een pc?
nee, dat wist ik nog nietOp donderdag 16 augustus 2001 19:29 schreef dreeke het volgende:
[..]
Record indrukken is precies hetzelfde alleen dan begint de opname meteen in plaats van op een bepaalde tijd... RTFM
Ik weet dat je soms moeite hebt met mijn vage gedachtengangen T, maar als je die 2e zin ziet zou je toch door moeten hebben dat ik maar wat loop te kuttenOp donderdag 16 augustus 2001 18:58 schreef Freggel_United het volgende:
[..]
DOOSSorry M., kzal het niet meer doen...
Tuurlijk kan dat wel, mafkees
Waarom vraag je het danOp donderdag 16 augustus 2001 21:04 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
nee, dat wist ik nog niet
ff een opmerking tussendoor, wanneer je je tv-out aansluit is dat precies hetzelfde als in alle andere gevallen ... je moet alleen de video van de scart laten opnemen in plaats van kanaal 1, of 2 of whatever
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()