Hi, ik wil gaan beginnen met crypto minen, vooral om te kijken hoe het werkt en als het bevalt later duurdere apparatuur te kopen. Dus nu eerst iets van 100euro kopen, bijv usb en die aansluiten op een raspberry pi. Heb zelf toegang tot goedkopere stroom dus lijkt me interessant, maar wil het eerst klein proberen. Heeft iemand tips voor hardware of goede instructie hoe te beginnen met minen, lastig goede info te vinden.
...
Had op internet en hier gevonden dat er asic of gpu usb sticks te koop zijn die je op raspberry pi kunt aansluiten. Iemand daar ervaring mee voor crypto mining?
...
Heb al een account gemaakt op de grootste crypto exchange en me in verschillende coins verdiept die te minen zijn, maar advies voor hardware en hoe te beginnen zijn welkom!
...
...
Had op internet en hier gevonden dat er asic of gpu usb sticks te koop zijn die je op raspberry pi kunt aansluiten. Iemand daar ervaring mee voor crypto mining?
...
Heb al een account gemaakt op de grootste crypto exchange en me in verschillende coins verdiept die te minen zijn, maar advies voor hardware en hoe te beginnen zijn welkom!
...