Behringer speaker bass doet het niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dookie2003
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 27-04-2021
Mijn vraag
...
Onze behringer boxen zijn gestopt met bas nadat we deze hebbem getest (hard gezet) ze kraakten niet of wat dan ook, we hadden ook nog 2 andere boxen (dezelfde) en hier doet de bass het nog wel bij, wat zou dit kunnen wezen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Behringer boxen, mengpaneel. Geen versterker
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:05
Met zo weinig informatie is het lastig een antwoord te geven. Welke boxen (type nummer) gaat het om - zijn dit aktieve boxen (met ingebouwde versterkers)? Had je alle vier boxen aangesloten tijdens het 'testen'? Zitten er gain regelaars op de boxen? Hoe stonden die ingesteld? Allemaal gelijk?

[ Voor 16% gewijzigd door martyw op 11-04-2021 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenk691
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-09 11:03
boxen zijn dozen. in het nederlands gebruiken we luidsprekers. (sorry voor de flauwe opmerking. dit is de standaard van de hifi dealer op t dorp)

maar ff serieus, geef even info. type nummer, hoe zijn ze getest en hoe zijn ze aangesloten enzo. dan kunnen we je verder helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dookie2003
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 27-04-2021
Ik zal vrijdag even kijken, heb ze nml niet thuis staan. Ik laat het even weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenk691 schreef op maandag 12 april 2021 @ 01:28:
boxen zijn dozen. in het nederlands gebruiken we luidsprekers. (sorry voor de flauwe opmerking. dit is de standaard van de hifi dealer op t dorp)

maar ff serieus, geef even info. type nummer, hoe zijn ze getest en hoe zijn ze aangesloten enzo. dan kunnen we je verder helpen
In een box stop je kinderen.

@dookie2003 is hij niet in een beveiliging geschoten of iets dergelijks? Over het algemeen zijn actieve luidsprekers beveiligd tegen overbelasting.