Hallo,
Ben opzoek naar een nieuwe smartphone.
Heb nu denk ik 3 jaar de Nokia 3 gehad, heeft altijd goed gewerkt maar vertoont de laatste tijd wat kuren (is wat langzamer en het grootste probleem is dat ik de helft van de tijd niet kan opnemen als ik word gebeld.)
Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe waar ik weer een aantal jaartjes mee vooruit kan.
Heeft iemand een advies voor een goede prijs/kwaliteit smartphone voor rond de €150-€200?
Ik zoek een?
Nieuwe Smartphone
Wat is je budget?
Rond de €150-€200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, Appen, beetje browsen, geen gekke dingen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Kwam hier dus de best buy guide tegen, maar is van Januari, misschien dat er ondertussen een ander lijstje is.
Een paar die ik zelf had gevonden:
Alcatel 3X (2020)
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Realme 7
Poco X3 NFC
Xiaomi Redmi Note 9S
Huawei P40 lite
Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Ben opzoek naar een nieuwe smartphone.
Heb nu denk ik 3 jaar de Nokia 3 gehad, heeft altijd goed gewerkt maar vertoont de laatste tijd wat kuren (is wat langzamer en het grootste probleem is dat ik de helft van de tijd niet kan opnemen als ik word gebeld.)
Daarom ben ik opzoek naar een nieuwe waar ik weer een aantal jaartjes mee vooruit kan.
Heeft iemand een advies voor een goede prijs/kwaliteit smartphone voor rond de €150-€200?
Ik zoek een?
Nieuwe Smartphone
Wat is je budget?
Rond de €150-€200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, Appen, beetje browsen, geen gekke dingen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Kwam hier dus de best buy guide tegen, maar is van Januari, misschien dat er ondertussen een ander lijstje is.
Een paar die ik zelf had gevonden:
Alcatel 3X (2020)
Xiaomi Redmi Note 8 Pro
Realme 7
Poco X3 NFC
Xiaomi Redmi Note 9S
Huawei P40 lite
Xiaomi Redmi Note 9 Pro
[ Voor 5% gewijzigd door Yeronimu op 11-04-2021 15:21 ]