Toon posts:

Dvd burner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ola,

Ik zit nu al een tijdje zonder CD writer... De HP 8100i heeft het begeven... Nu koop ik steeds hardware en nieuwe computer zooi om me mp3'z en films nog een beetje kwijt te kunnen.... Nu zie ik een DVD burner te koop voor 999,- gulden. Nu is dat opzich redelijk wat maar als ik de specs bekijk dan is dat redelijk veelbelovend...

Ik zit te denken, in hoeverre is dit een onzin koop? Ik heb 120 gb directe data op me ftp's en compu's zijn, en zeker 75 % mag nu wel es gebrand worden, zo`n DVD burner lijkt mij een uitkomst 8-) .

Voorop gesteld: ik heb er geen geld voor, maar ik wil em wel... en koop em ook zeker, als er nu niet een paar tweakers mij waarschuwen en de nadelen verteld van zo`n ding.
et gaat mij erom, dat ik mijn divx jes kan spelen vanaf die DVD'z ... en mp3'z etc etc

En kan zo`n ding ook gewone CDR's recorden? En wat kosten die DVD schijffies? :)

graag jullie reacties :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=21] :).

Verwijderd

Topicstarter
Hmm... weinig reacties so far :) ... Niet erg tweakers -a- Like :D

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ja, dat wil ik ook wel s weten idd!!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Dit wil je niet... het is een DVD-RAM drive en dus heel wat anders dan de standaard die een tijdje geleden is afgesproken.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:25

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ach, die compatibilteit zou ik niet eens een probleem vinden als het voor eigen gebruik is.Het grote nadeel op dit moment is toch wel het de prijs van de lege schijfjes.
Gemiddeld kost een leeg schijfje al gou zo'n ƒ60,-
Dus kopieren van DVDfilms zit er niet (kopen is net zo duur), en tja voor eigen opslag...

Ervan uitgaande dat er een kleine 4 Gb op past, is dat dus 6 tot 7 CD's.
Dus IMHO is de prijs van de schijven meer een bottleneck dan de incompatibiliteit of de prijs van de brander zelf.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
ik had nog ff gewacht als ik jou was.

Het is gewoon nog prijzig omdat het nog een "luxe" is zeg maar.

als je gewoon wacht totdat de het wat meer in trek raakt bij de mennsen, dan zullen vanzelf de prijzen zakken en betaal je minder voor die zooi en je hebt ook betere ondersteuning lijkt mij.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:48

bloasfist

Slot-A Crew

Ik zou gewoon voor 300 piek een liteon kopen. Kost geen klap en cdtjes heb je ook voor een piekie per stuk.
[edit]
ik zie btw dat ze er tegenwoordig voor minder dan 250 kosten.
Wel een beetje :'( als je bedenkt dat ik er op de HCC 450 piek voor betaald heb. Maarja, ik brand er ook wel weer een jaartje cdtjes mee. Prima aparaat (de 12*10*32 heb ik).

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Pagina: 1