Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulleke3962
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11-04-2021
Mijn vraag:
Is er iemand die in-depth verstand heeft van Outlook365 en met wie ik kan chatten (of bellen) om mijn probleem te bespreken?
Ik loop tegen een aantal zaken aan, zoals synchronisatie van de offline-app en de online versie; dubbele emails van alle accounts die binnenkomen, kopieren/verplaatsen van bijvoorbeeld verzonden items in de centrale outlook-map, bestandslocaties van de Ost/Pst bestanden, verschil tussen accounts in de offline versie versus aliassen online etc...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft365

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb 2 zonnet accounts als pop3 ingesteld, daar doet het probleem zich niet voor, alle Imap accounts wel, zowel gmail als antagonist accounts.

bij voorbaat hartelijk dank !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom :)

Maar: dit forum is niet bedoeld voor dergelijke verzoeken te bellen o.i.d. We denken graag mee als je het zelf wilt oplossen, maar zo niet. Ik ga dit topic daarom sluiten. Dat zou eerder passen in https://tweakers.net/aanbod/#highlightCat:892

Open gerust een nieuw topic met concrete vragen en eigen gedachten er over, maar kunnen niet beginnen aan 'contactadvertenties': levert te veel spam. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.