coinbase

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantje83
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-03 10:33
Hallo.

ik heb een bitcoin vraagje...
ik heb mijn bitcoin op coinbase staan...
vroeg me af kun je dat beter ergens anders hebben als in de uk?
of kan ik dat gewoon lekker laten staan

en als ik de stroom voor niks heb... en graag wat zou wilen minen.
wat kan ik dan het beste minen ?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:14
Je Bitcoin staan gewoon op de blockchain. Coinbase heeft de sleutels tot jouw Bitcoin. Jij hebt een vordering op Coinbase t.w.v. jouw Bitcoin. Of dit een handige constructie is voor een hodlpositie weet ik niet, maar er zijn geen nieuwe redenen om het ineens weg te halen bij Coinbase.

Als noobminer kun je, mits je een beetje een goede GPU hebt, het makkelijkst Nicehash gebruiken. Je opbrengst wordt bepaald aan de hand van je hashrate in het (gunstigste) algoritme waarin je minet.

[ Voor 11% gewijzigd door The Redman op 10-04-2021 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oharra
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-11-2022
The Redman schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:50:
Je Bitcoin staan gewoon op de blockchain. Coinbase heeft de sleutels tot jouw Bitcoin. Jij hebt een vordering op Coinbase t.w.v. jouw Bitcoin. Of dit een handige constructie is voor een hodlpositie weet ik niet, maar er zijn geen nieuwe redenen om het ineens weg te halen bij Coinbase.

Als noobminer kun je, mits je een beetje een goede GPU hebt, het makkelijkst Nicehash gebruiken. Je opbrengst wordt bepaald aan de hand van je hashrate in het (gunstigste) algoritme waarin je minet.
"noobminer" >:) Met een gpu kan je minen maar dan kan je wel niet meer gamen ofzo.. Moet al een top-tier kaart zijn in feite om de moeite te zijn. Je hebt ook nog je stroomverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oharra
daantje83 schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 19:24:
Hallo.

ik heb een bitcoin vraagje...
ik heb mijn bitcoin op coinbase staan...
vroeg me af kun je dat beter ergens anders hebben als in de uk?
of kan ik dat gewoon lekker laten staan

en als ik de stroom voor niks heb... en graag wat zou wilen minen.
wat kan ik dan het beste minen ?
Ik gebruik het Nederlands bitvavo en is mss iets handiger omdat je makkelijker kan storten en afhalen (staat direct op je bank). Van coinbase heb ik ook eens naar Hotbit versluist voor een bepaalde coin die niet ondersteund werd.
Om te minen kan je beter een apart apparaat kopen dan, tenzij je een krachtige gpu hebt maar dan moet ie wel constant draaien en kan je dus niet meer voor andere gebruiken. Met cpu kan je monero minen maar dat is bv maar 20eu per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantje83
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-03 10:33
ja ik weet niet wat slim is een pc te gebruiken om te minen
of een speciaal mine apparaat te kopen...
ik mag dat ding op me werk zetten de stroom hoef ik niet te betalen..

en bitcoin zelf minen is niet slim meer als ik het goed begrepen heb...
waar kan ik nu wel het beste naar gaan zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raan03
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-06-2021
daantje83 schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:27:

Je "kan" dit berekenen adhv de volgende website: https://whattomine.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oharra
daantje83 schreef op zondag 11 april 2021 @ 13:27:

Dat hangt er vanaf, de "difficulty" wordt steeds groter omdat er meer miners zijn, maar afhankelijk van welke miner je hebt, of kunt kopen, kan het de moeite zijn. Wat je mined maakte uiteindelijk niet veel uit omdat je het achteraf toch kunt omzetten in crypto naar keuze..
Hangt er dus vooral vanaf hoeveel je erin wilt investeren. Er bestaan trouwens ook al miners die heel weinig verbruiken en je gewoon thuis kunt zetten. Er is genoeg te vinden online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeln86
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05 12:04
Hallo,

Ik heb voor de lol is een paar dagen lopen minen, puur om te ervaren hoe dit is en werkt. Ik heb middels unminable 0.12 ETC gemined. Mijn wallet heb ik bij coinbase, ik heb ook keurig een mail gehad dat er 0,12 ETC is toegevoegd aan het account echter vind ik deze nog niet in de wallet, deze is inmiddels al 3 uur geleden.

Ieman die dit herkend?

Groet,
Danny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-04 17:26
oharra schreef op zondag 11 april 2021 @ 21:03:
[...]

Hangt er dus vooral vanaf hoeveel je erin wilt investeren. Er bestaan trouwens ook al miners die heel weinig verbruiken en je gewoon thuis kunt zetten. Er is genoeg te vinden online ;)
Heb je zo een paar voorbeelden? Ik heb vroeger gemined met BitErupters en een ATI 7970. Ik zou graag terug een low-power systeem maken om terug wat te hobby-minen.

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oharra
Jeroen_HD schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:56:
[...]

Heb je zo een paar voorbeelden? Ik heb vroeger gemined met BitErupters en een ATI 7970. Ik zou graag terug een low-power systeem maken om terug wat te hobby-minen.
Denk dat ik toen doelde op miners als Helium of Matchx m2; die een redelijke profit kunnen geven dagelijks. Helium minen is wel wat apart omdat je meerdere miners/stations ergens in je buurt moet hebben die dan samenwerken, ik ken er niet zoveel van. Ik heb een gpu-miningrig, en focus me nu meer op "proof of space" minen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:45
vandeln86 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 13:13:
Hallo,

Ik heb voor de lol is een paar dagen lopen minen, puur om te ervaren hoe dit is en werkt. Ik heb middels unminable 0.12 ETC gemined. Mijn wallet heb ik bij coinbase, ik heb ook keurig een mail gehad dat er 0,12 ETC is toegevoegd aan het account echter vind ik deze nog niet in de wallet, deze is inmiddels al 3 uur geleden.

Ieman die dit herkend?

Groet,
Danny
Meestal zijn er minimaal 35 Block Confirmations nodig voordat het in je wallet staat. Heb je er al 35 of meer op je transactie?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeln86
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05 12:04
Inmiddels opgelost! Dank je wel
Pagina: 1