Mijn vraag
Ik heb een Xiaomi Mi 10T Lite en als ik met mijn vrienden aan het gamen ben praten we meestal met elkaar op WhatsApp, maar sinds ik de Android 11 update heb geïnstalleerd, als ik een game start terwijl ik mijn vrienden op WhatsApp bel, wordt mijn telefoon zwart en wordt onbruikbaar, maar ik kan ze nog steeds horen via de luidsprekers.
Ik kan dit alleen oplossen als ik ophang en dit probleem is erg vervelend.
Vanwege dit probleem kan ik mijn vrienden niet bellen tijdens het gamen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Xiaomi Mi 10T Lite
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet niet of dit relevant is maar WhatsApp veroorzaakt een ander probleem en mijn telefoon werkt prima zonder WhatsApp.
Ik heb de probleem opgezocht op Google maar daar was er niks te vinden over mijn probleem.
Ik heb het ook op Telegram gevraagd maar zij wisten het niet.
Ik heb een Xiaomi Mi 10T Lite en als ik met mijn vrienden aan het gamen ben praten we meestal met elkaar op WhatsApp, maar sinds ik de Android 11 update heb geïnstalleerd, als ik een game start terwijl ik mijn vrienden op WhatsApp bel, wordt mijn telefoon zwart en wordt onbruikbaar, maar ik kan ze nog steeds horen via de luidsprekers.
Ik kan dit alleen oplossen als ik ophang en dit probleem is erg vervelend.
Vanwege dit probleem kan ik mijn vrienden niet bellen tijdens het gamen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Xiaomi Mi 10T Lite
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik weet niet of dit relevant is maar WhatsApp veroorzaakt een ander probleem en mijn telefoon werkt prima zonder WhatsApp.
Ik heb de probleem opgezocht op Google maar daar was er niks te vinden over mijn probleem.
Ik heb het ook op Telegram gevraagd maar zij wisten het niet.