Ervaring tickets voor EK2021

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-05 19:42
Geen koop of verkoop.

Wij zijn in het bezit van tickets voor EK2021 wedstrijd in de 8ste finale. Maar zijn er onzeker over de situatie. We zouden dus naar Londen, Boedapest, Boekarest of Glasgow kunnen gaan. Afhankelijk van de resultaten van Oranje.

Gisteren weer een mailtje gehad vanuit de uefa.
Beste ####,

Het is nog ongeveer twee maanden voordat UEFA EURO 2020 ™ op 11 juni 2021 in Rome van start gaat.

Op 9 april 2021 werd de stadioncapaciteit voor acht locaties aangekondigd.

De overige vier locaties hebben tot 19 april de tijd om hun plannen bekend te maken. Meer informatie met betrekking tot deze locaties zal later worden gecommuniceerd.

De huidige reisbeperkingen die van invloed kunnen zijn op ticketkopers zijn beschikbaar via de officiële eventgids voor toeschouwers. Klik op de relevante stad voor informatie over de verschillende gaststeden.

Ticket retour

Aangezien de COVID-19 pandemische situatie in heel Europa verandert en er reisbeperkingen en vereisten voor het betreden aan de grens van toepassing zijn, wilt u misschien uw tickets retourneren en een volledige terugbetaling ontvangen.

Als u uw UEFA EURO 2020 ™ tickets wilt retourneren, kunt u nu inloggen op uw UEFA ticketingsaccount. Het retourportaal sluit op donderdag 22 april 2021 om 18:00 uur CEST. Dit is het laatste retourvenster. Als u niet zeker weet of u de UEFA EURO 2020 ™ kunt bijwonen, retourneer dan nu uw tickets.
En dat brengt je aan het twijfelen.
Wie hebben/hadden er nog meer tickets en gaan wel of niet en waarom? :)

Mocht ik onverhoopt toch de verkeerde plaats hebben gekozen voor dit topic. Excuses. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Geen tickets, maar no way dat ik deze zomer naar het buitenland zou gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

^^ Dat.... En da's nog afgezien van praktische bezwaren / problemen waar je tegenaan zou kunnen lopen, zoals verplichte quarantaine (in Nld of in het land waar je heen moet, of allebei), eventuele beschikbaarheid van (vlieg)tickets (duur, frequentie, etc) en mogelijke lokale regelgeving.

Ik zou deze EK's de uitgelezen mogelijkheid vinden om gewoon lekker de lokale bevolking naar de stadions te laten komen :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door naitsoezn op 11-04-2021 08:50 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 08:25
DoeEensGek schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:57:
Geen koop of verkoop.

Wij zijn in het bezit van tickets voor EK2021 wedstrijd in de 8ste finale. Maar zijn er onzeker over de situatie. We zouden dus naar Londen, Boedapest, Boekarest of Glasgow kunnen gaan. Afhankelijk van de resultaten van Oranje.

Gisteren weer een mailtje gehad vanuit de uefa.

[...]

En dat brengt je aan het twijfelen.
Wie hebben/hadden er nog meer tickets en gaan wel of niet en waarom? :)

Mocht ik onverhoopt toch de verkeerde plaats hebben gekozen voor dit topic. Excuses. :)
Ik heb ook tickets. Voor halve finale en finale Londen (mits Oranje die haalt). Ik twijfel heel erg.
Mijn originele plan voor 2020 was:
- Paar dagen voor halve finale naar UK gaan, beetje toeristische dingen doen
- Halve finale en eventueel finale bezoeken, of gewoon verder de toerist uithangen als NL het niet haalt
- nog meer de toerist uithangen
- GP Silverstone bezoeken (een week na de finale)

Ik hoopte datzelfde te kunnen doen in 2021 :-(

Ten eerste lijkt de kans me klein dat NL het haalt, maar ALS NL het haalt wil ik er wel graag bij zijn natuurlijk.

Zoals de regels nu zijn zou je in UK eerste 10 dagen in quarantaine moeten. Ik weet niet of die regel er over 2,5 maand nog is. Ik heb geen idee hoe ik die kans moet inschatten; in UK gaan de vaccinaties goed, in NL niet. Dus wellicht gaat UK wel minder streng zijn tegen die tijd, maar wellicht nog wel streng naar NL toe. En misschien zegt UK wel: als je gevaccineerd bent, dan hoef je niet in quarantaine. Maar dan zit ik met het probleem dat Hugo wel belooft, maar nog weinig waarmaakt met zijn geklooi, dus de kans dat ik dan volledig gevaccineerd ben is 0%, en een eventuele eerste prik heb gehad schat ik ook op max. 50%.

Ik zit dus vooral te twijfelen door alle "misschiens" of ik zal gokken dat de regels versoepelen, al dan niet voor gevaccineerden. Als NL de halve finale / finale niet haalt krijg ik mijn geld sowieso terug. Als de regels niet versoepelen ben ik best bereid in quarantaine te gaan, ik kan gewoon vanuit de quarantaine plek werken, dus het kost me ook geen verlofdagen ofzo. Maar praktisch gezien zie ik dat nog niet werken m.b.t. verblijfskosten en het verkrijgen van levensmiddelen.

edit:
Vergeet ik nog: door die 10 dagen quarantaine zou ik dus al tijdens de achtste finales naar UK moeten. Het zou toch wel zuur zijn als ik 10 dagen in quarantaine zit en we in de achtste of halve worden uitgeschakeld (kan natuurlijk wel gewoon naar huis gaan dan, dat mag wel). De GP bezoeken zie ik sowieso niet gebeuren.
/edit

Ik denk dat ik tot de 22e blijf twijfelen.

Ik erger me er overigens wel aan dat wij als supporters al 2,5 maand van tevoren moeten beslissen over van alles en nog wat, terwijl de UEFA nog ruim de tijd neemt om de stadioncapaciteit en dergelijke vast te leggen en volgens mij zelfs nog een slag om de arm houdt om die capaciteit vlak van tevoren nog te kunnen vergroten. Zeker met halve capaciteit lijkt het me toch prima mogelijk om 1 dag van tevoren zelfs nog een wedstrijd uitverkocht te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Wyke op 11-04-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wyke schreef op zondag 11 april 2021 @ 11:57:
[...]

Ik heb ook tickets. Voor halve finale en finale Londen (mits Oranje die haalt). Ik twijfel heel erg.
Mijn originele plan voor 2020 was:
- Paar dagen voor halve finale naar UK gaan, beetje toeristische dingen doen
- Halve finale en eventueel finale bezoeken, of gewoon verder de toerist uithangen als NL het niet haalt
- nog meer de toerist uithangen
- GP Silverstone bezoeken (een week na de finale)

Ik hoopte datzelfde te kunnen doen in 2021 :-(

Ten eerste lijkt de kans me klein dat NL het haalt, maar ALS NL het haalt wil ik er wel graag bij zijn natuurlijk.

Zoals de regels nu zijn zou je in UK eerste 10 dagen in quarantaine moeten. Ik weet niet of die regel er over 2,5 maand nog is. Ik heb geen idee hoe ik die kans moet inschatten; in UK gaan de vaccinaties goed, in NL niet. Dus wellicht gaat UK wel minder streng zijn tegen die tijd, maar wellicht nog wel streng naar NL toe. En misschien zegt UK wel: als je gevaccineerd bent, dan hoef je niet in quarantaine. Maar dan zit ik met het probleem dat Hugo wel belooft, maar nog weinig waarmaakt met zijn geklooi, dus de kans dat ik dan volledig gevaccineerd ben is 0%, en een eventuele eerste prik heb gehad schat ik ook op max. 50%.

Ik zit dus vooral te twijfelen door alle "misschiens" of ik zal gokken dat de regels versoepelen, al dan niet voor gevaccineerden. Als NL de halve finale / finale niet haalt krijg ik mijn geld sowieso terug. Als de regels niet versoepelen ben ik best bereid in quarantaine te gaan, ik kan gewoon vanuit de quarantaine plek werken, dus het kost me ook geen verlofdagen ofzo. Maar praktisch gezien zie ik dat nog niet werken m.b.t. verblijfskosten en het verkrijgen van levensmiddelen.

edit:
Vergeet ik nog: door die 10 dagen quarantaine zou ik dus al tijdens de achtste finales naar UK moeten. Het zou toch wel zuur zijn als ik 10 dagen in quarantaine zit en we in de achtste of halve worden uitgeschakeld (kan natuurlijk wel gewoon naar huis gaan dan, dat mag wel). De GP bezoeken zie ik sowieso niet gebeuren.
/edit

Ik denk dat ik tot de 22e blijf twijfelen.

Ik erger me er overigens wel aan dat wij als supporters al 2,5 maand van tevoren moeten beslissen over van alles en nog wat, terwijl de UEFA nog ruim de tijd neemt om de stadioncapaciteit en dergelijke vast te leggen en volgens mij zelfs nog een slag om de arm houdt om die capaciteit vlak van tevoren nog te kunnen vergroten. Zeker met halve capaciteit lijkt het me toch prima mogelijk om 1 dag van tevoren zelfs nog een wedstrijd uitverkocht te krijgen.
Wij hadden dus ooit zo'n zelfde gedachte om lekker erheen te reizen, beetje vakantie vieren en de wedstrijd kijken. Maar het geheel liep dus anders.

Maar voor ons zou het al lastig worden als de 10 dagen quaraintaine regel geldt, wij weten dan nog niet of oranje 1e of 2e wordt (of beste 3e). Ik schat dat tegen die tijd alleen mijn schoonvader geprikt is. Ik acht mijn kans op nul. Dan kan ik een test halen natuurlijk. Tis gewoon te hopen dat ook het aantal besmettingen weer daalt.

Wij hebben voor nu besloten ze nog aan te houden. We kijken er toch naar uit. Mochten we het toch mislopen, helaas pindakaas.

Ander punt is dat de capaciteit al verlaagd is. En dus nog maar de vraag is of er wel genoeg stoeltjes beschikbaar zijn. Ik denk dat ze daarom ook nu al een beslissing willen of je wel of niet gaat. :/

Ik hoop ook nog de Nederlandse GP te bezoeken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
DoeEensGek schreef op zondag 11 april 2021 @ 20:14:
[...]

Wij hadden dus ooit zo'n zelfde gedachte om lekker erheen te reizen, beetje vakantie vieren en de wedstrijd kijken. Maar het geheel liep dus anders.

Maar voor ons zou het al lastig worden als de 10 dagen quaraintaine regel geldt, wij weten dan nog niet of oranje 1e of 2e wordt (of beste 3e). Ik schat dat tegen die tijd alleen mijn schoonvader geprikt is. Ik acht mijn kans op nul. Dan kan ik een test halen natuurlijk. Tis gewoon te hopen dat ook het aantal besmettingen weer daalt.

Wij hebben voor nu besloten ze nog aan te houden. We kijken er toch naar uit. Mochten we het toch mislopen, helaas pindakaas.

Ander punt is dat de capaciteit al verlaagd is. En dus nog maar de vraag is of er wel genoeg stoeltjes beschikbaar zijn. Ik denk dat ze daarom ook nu al een beslissing willen of je wel of niet gaat. :/

Ik hoop ook nog de Nederlandse GP te bezoeken. :)
Ik heb zojuist de tickets voor de halve finale geretourneerd. Niet dat ik verwacht dat NL die haalt, maar nu heb ik het gejinxed, dus thank me later :)F
Op dit moment geldt in UK tot 1 juli een verbod op reizen naar het buitenland voor vakantie. Dat kan wellicht eerder opgeheven worden, maar als ze voor de eigen bevolking al zo streng zijn, dan verwacht ik niet veel soepelheid de andere kant op. En om nou 10 dagen voor de halve finale daar heen te gaan, in quarantaine te gaan en vervolgens tussen de halve finale en de finale eigenlijk ook niets te mogen doen terwijl je wel allerlei kosten moet maken zie ik toch niet zo zitten.
De finale heb ik niet geretourneerd. ALS we die halen, dan ben ik nog wel bereid wat moeite te doen om er te komen. Hopend op versoepelingen. Er is ook nog een versnelde vrijlating uit quarantaine van 5 dagen mogelijk die ik dan wellicht kan toepassen.
Als de jinx volledig werkt dan haalt NL de finale als de travel restricties nog superstreng zijn, en wordt NL uitgeschakeld als alles versoepeld is :)

In mei horen we of we überhaupt de kaartjes mogen houden na verlaging van de capaciteit. Wellicht maak ik me druk om niks en zit ik sowieso voor de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
@Wyke hier zijn de kaarten geannuleerd door de Uefa helaas. Jij nog wel je tickets kunnen behouden?
Beste DoeEensGek,

Op 23 april 2021 werd aangekondigd dat alle Follow My Team tickets geannuleerd zullen worden.

Als gevolg van deze beslissingen zullen alle Follow My Team tickets automatisch worden geannuleerd. Uw bestaande tickets worden automatisch geannuleerd tegen de volledige terugbetaling van de ticketprijs. U hoeft hiervoor geen actie te ondernemen.

Waarom worden alle Follow My Team tickets geannuleerd?

Aangezien de locatie van de meeste knock-out wedstrijden onbekend is tot de groepsfase is voltooid en de bestaande aanzienlijke reisbeperkingen, heeft UEFA besloten alle Follow My Team tickets te annuleren en terug te betalen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

U ontvangt een bevestiging van uw terugbetaling via e-mail zodra deze is verwerkt. Wij zullen zo spoedig mogelijk na de voltooiing van de ticketannuleringen de terugbetalingen op creditcard of bankpas verwerken.

Kan ik later nog Follow My Team tickets kopen?

Het quotum van Follow My Team tickets voor de wedstrijden in de knock-outfase blijft gereserveerd voor fans van de gekwalificeerde teams. Dit kan u (afhankelijk van de regels van de respectieve fanclubs) de mogelijkheid bieden om in een later stadium tickets te kopen, mocht uw team zich kwalificeren.

Reisbeperkingen

Fans wordt aangeraden om zorgvuldig de reisbeperkingen en vereisten voor toegang aan de grens te controleren. De huidige reisbeperkingen die van invloed kunnen zijn op ticketkopers zijn beschikbaar via de officiële eventgids voor toeschouwers die beschikbaar is op EURO2020.com en de UEFA EURO 2020™-app.

Heeft u nog vragen? Bezoek onze volledige veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

UEFA EURO 2020™ Ticketing Team

[ Voor 89% gewijzigd door DoeEensGek op 26-04-2021 20:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Zal het eens navragen, wat familie heeft kaartjes voor Nederland-Ukraine uit de poel wedstrijd.

Aangezien die in Amsterdam wordt gespeeld dacht ik, zal het alleen nog neerkomen op de publieks beperking voor die wedstrijd.

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 26-04-2021 21:36 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
DoeEensGek schreef op maandag 26 april 2021 @ 20:46:
@Wyke hier zijn de kaarten geannuleerd door de Uefa helaas. Jij nog wel je tickets kunnen behouden?

[...]
Ik heb dezelfde mail gehad. Hadden ze dat niet iets eerder kunnen doen? Had me een paar dagen piekeren, puzzelen om een manier te vinden, etc. gescheeld ;)

ik vind deze tekst wel weer een beetje té vaag:
Kan ik later nog Follow My Team tickets kopen?

Het quotum van Follow My Team tickets voor de wedstrijden in de knock-outfase blijft gereserveerd voor fans van de gekwalificeerde teams. Dit kan u (afhankelijk van de regels van de respectieve fanclubs) de mogelijkheid bieden om in een later stadium tickets te kopen, mocht uw team zich kwalificeren.
Ja, dat snap ik ja, maar hebben wij ex-kaarthouders dan nog een soort van voorrang of kunnen we achteraan in de rij aansluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wyke schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:38:
[...]

Ik heb dezelfde mail gehad. Hadden ze dat niet iets eerder kunnen doen? Had me een paar dagen piekeren, puzzelen om een manier te vinden, etc. gescheeld ;)

ik vind deze tekst wel weer een beetje té vaag:

[...]

Ja, dat snap ik ja, maar hebben wij ex-kaarthouders dan nog een soort van voorrang of kunnen we achteraan in de rij aansluiten?
Zoals ik het lees staan wij gewoon net zo ver als de rest. De kans dat ik of jij dus naar Londen gaat is klein. Voordeel is nu wel dat we niet meer druk hoeven te maken om reisjes die toch lastig worden. Ik verwacht ik ieder geval alle wedstrijden vanaf de thuistribune(bank) te bekijken.
Ik denk dat ze gehoopt hadden dat veel mensen hun kaartje zouden annuleren, maar nu komen ze gewoon veelte veel plaatsen tekort en is die van iedereen geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
DoeEensGek schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 10:32:
[...]

Zoals ik het lees staan wij gewoon net zo ver als de rest. De kans dat ik of jij dus naar Londen gaat is klein. Voordeel is nu wel dat we niet meer druk hoeven te maken om reisjes die toch lastig worden. Ik verwacht ik ieder geval alle wedstrijden vanaf de thuistribune(bank) te bekijken.
Ik denk dat ze gehoopt hadden dat veel mensen hun kaartje zouden annuleren, maar nu komen ze gewoon veelte veel plaatsen tekort en is die van iedereen geannuleerd.
In het EK topic lees ik dat je "druk bezig bent met de kaartjes"... gaat dat dan om "nieuwe" kaartjes, of maak je wel gebruik van je eerdere recht op kaartjes?
(niet dat ik verwacht dat NL de (halve) finale haalt, maar als het naar Boedapest gaat en we het wel halen, dan weet ik wel welke auto-trip ik bereid ben te nemen, als de UEFA mijn tickets herstelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wyke schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 11:36:
[...]

In het EK topic lees ik dat je "druk bezig bent met de kaartjes"... gaat dat dan om "nieuwe" kaartjes, of maak je wel gebruik van je eerdere recht op kaartjes?
(niet dat ik verwacht dat NL de (halve) finale haalt, maar als het naar Boedapest gaat en we het wel halen, dan weet ik wel welke auto-trip ik bereid ben te nemen, als de UEFA mijn tickets herstelt).
Ja gaat om de "oude" kaartjes dan.
Indien Nederland zich plaatst voor een wedstrijd in de knock out fase, dan wijzen we tickets toe obv de ranking. Enige voorwaarde is dat je Oranje ClubCardhouder bent en je eerder aangevraagde tickets voor 22 april niet bij UEFA hebt geannuleerd. Indien je hiervoor in aanmerking komt, ontvang je vanzelf van ons een e-mail met een code om je ticket terug te kopen.
Dit heb ik vanmorgen ontvangen via de mail(OnsOranje) na wat vragen van mijn kant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
DoeEensGek schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 12:59:
[...]

Ja gaat om de "oude" kaartjes dan.

[...]

Dit heb ik vanmorgen ontvangen via de mail(OnsOranje) na wat vragen van mijn kant.
nige voorwaarde is dat je Oranje ClubCardhouder bent en je eerder aangevraagde tickets voor 22 april niet bij UEFA hebt geannuleerd
Hmm... ik heb mijn kaartjes voor de halve geannuleerd na stevig aandringen van de UEFA (dwz: de achthonderdduizend mails over het annuleren). Die van de finale had ik niet geannuleerd onder het mom van: "als we die halen, dan ga ik er wel wat moeite voor doen". Dus mochten we de finale halen, dan zou ik er dus zomaar alsnog heen kunnen. Wel beetje jammer dat ik voor de halve dan niet aan de "enige voorwaarde" voldoe (grappig trouwens: enige voorwaarde en dan worden twee voorwaardes genoemd :9 ).
dikke als, maar krijg er toch wel een lekker gevoel van.... hup Frenkie !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-05 17:50

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben afgelopen week in Luxemburg geweest. Maak je geen zorgen over al die corona crap die hier verteld wordt. De mensen zijn in het buitenland in het algemeen een stuk scherper op alles dan hier in Nederland. Zelfs in het hotel worden mensen actief aangesproken op de 2m (niet 1,5m) regel en mondkapjes en dergelijke.

Zit je in Schengen-gebied dan zou ik geen angst hebben. Val je erbuiten dan zou ik de reis laten passeren zoals ze dat noemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wyke schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 14:30:
[...]

[...]

Hmm... ik heb mijn kaartjes voor de halve geannuleerd na stevig aandringen van de UEFA (dwz: de achthonderdduizend mails over het annuleren). Die van de finale had ik niet geannuleerd onder het mom van: "als we die halen, dan ga ik er wel wat moeite voor doen". Dus mochten we de finale halen, dan zou ik er dus zomaar alsnog heen kunnen. Wel beetje jammer dat ik voor de halve dan niet aan de "enige voorwaarde" voldoe (grappig trouwens: enige voorwaarde en dan worden twee voorwaardes genoemd :9 ).
dikke als, maar krijg er toch wel een lekker gevoel van.... hup Frenkie !
Nou je krijgt netjes een mail in mijn geval. Met een code waarmee je weer kan gaan bestellen.

Ik laat hem alleen toch varen... :-( . Het is gewoon niet fatsoenlijk te doen. Je bent eigenlijk gewoon te laat nu. Zodra wij wisten dat we heen konden was alles al abnormaal duur of vol. Nu zijn we eigenlijk veelte laat weer actief geworden. Ook een klein detail voor ons, we zouden een pcr test moeten doen, maximaal 72uur voor de aftrap. Alleen kost zo'n geintje ook al tussen de 80 en 100 euro. Komt er gewoon even bij.

Voor jouw wel goed nieuws! 60.000 Man bij de finale. Dus boek alvast maar! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyke
DoeEensGek schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 20:26:
[...]

Nou je krijgt netjes een mail in mijn geval. Met een code waarmee je weer kan gaan bestellen.

Ik laat hem alleen toch varen... :-( . Het is gewoon niet fatsoenlijk te doen. Je bent eigenlijk gewoon te laat nu. Zodra wij wisten dat we heen konden was alles al abnormaal duur of vol. Nu zijn we eigenlijk veelte laat weer actief geworden. Ook een klein detail voor ons, we zouden een pcr test moeten doen, maximaal 72uur voor de aftrap. Alleen kost zo'n geintje ook al tussen de 80 en 100 euro. Komt er gewoon even bij.

Voor jouw wel goed nieuws! 60.000 Man bij de finale. Dus boek alvast maar! >:)
Ai balen voor jou... ik snap wel dat het allemaal te kort dag is nu. Alhoewel ik zelf dan wellicht gewoon naar Boedapest zou rijden, en na de wedstrijd ergens in Oostenrijk of Tsjechië zou gaan overnachten (en op de heenweg ook).

Voor mij inderdaad goed nieuws. Niet dat ik verwacht dat Nederland de finale haalt, maar als we die halen, dan ga ik met de auto en overnacht ergens ver weg van het stadion, desnoods in Birmingham. Grootste probleem (en kostenpost) wordt dan wellicht de boot/chunnel. (beetje fantaseren over de finale kan natuurlijk best wel ;) ).
Na 1 juli is wellicht wel het vaccinatiebewijs geldig in de EU, zouden die gekke Britten die ook accepteren?
Pagina: 1