Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianBorghuis
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-05 14:44
Ik had de vraag of er een mogelijkheid is om de superwifi's van KPN te laten samenwerken (mesh) met de fritzbox. Dit zou top zijn namelijk voor mij. Hopelijk heeft iemand voor mij hiervoor een antwoord op.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carbon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-02 15:08

Carbon

4800Wp + 5400Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:49

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edje040
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
JulianBorghuis schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:00:
Ik had de vraag of er een mogelijkheid is om de superwifi's van KPN te laten samenwerken (mesh) met de fritzbox. Dit zou top zijn namelijk voor mij. Hopelijk heeft iemand voor mij hiervoor een antwoord op.
Misschien dat je het met behulp van de opgegeven link werkend kunt krijgen. Maar optimaal werkend (in mesh) zul je het niet krijgen. Waarom de combinatie Fritz!Box en Superwifi? Waarom niet Fritz!Box met Fritz Reapeaters of Experiabox met de Superwifi's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-05 22:07
Het wordt ook niet bepaald aangeraden om te doen.

mooiste is complete frizz wifi te hebben dat werkt namelijk vlekkeloos op elkaar.

of je moet op je frizz de wifi uitzetten en met super wifi gaan werken alleen betekend wel je super wifis handmatig moet instellen want hij neemt niet automatisch gegevens over zoals die dat wel doet als die achter een experia box hangt