Gaming monitor PS5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Charie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10-2022
Helaas is het mij door flink wat pech (zie levertijden topic) nog niet gelukt een PS5 te bemachtigen. Probeer het maar positief te zien zodat ik wat meer tijd heb mij te verdiepen in 4K game monitoren voor de PS5. En eens komt de dag dat het wel lukt uiteraard.

Aangezien ik los van m'n tv ook op een Gaming Monitor wil gaan spelen.. Hier peeps die goede ervaringen hebben met een 4K game-monitoren icm PS5? (dus met snelle response ms, 4K, zo goed mogelijke Hz, weet dat er nog amper/hele dure zijn met en het meeste 60Hz is in 4K).

Las ook verhalen van dat 1440p beter zou zijn bij bepaald type spellen vanwege bepaalde refresh rates oid en dat die beelschermen het dan uitzenden op 4K signaal maar downscalen naar 1440 omdat PS5 1440 (nog) niet als optie heeft oid? En je dan ''the best of both worlds'' zou hebben.

Zijn er eigenlijk specifieke dingen die belangrijk zijn bij een PS5 en monitor vergeleken met bijv. PC gamers waar ik op moet letten..

Nou ja zoals je leest weet ik er maar een beetje de helft van dus vandaar deze vraag

Ik speel voornamelijk COD/Warzone om een beeld te schetsen wat belangrijk is (wat is dan eigenlijk allemaal belangrijk haha, zoveel kennis er ook weer niet over).. budget.. tja 300-5 a600. Ligt eraan wat het precies is. Grootte het liefst 27-28inch

Thanks voor de eventuele tijd/moeite

[ Voor 16% gewijzigd door Charie op 10-04-2021 04:24 ]