Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gensnet7
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-05-2021
In februari en maart stond op amazon.de en amazon.nl de FRITZ!Box 5530 fiber te koop. Vermoedelijke levertijd begin april...... Zoiets kan altijd een vertraging oplopen en nu zeker met dat corona schandaal.

In maart heb ik de leverancier AVM een e-mail gestuurd wanneer de FRITZ!Box 5530 op de markt komt om als particulier te kunnen kopen. Dat wist de leverancier niet. Als ik nu op bladzijden kijk is de hele FRITZ!Box 5530 fiber overal verdwenen alsof hij nooit heeft bestaan. Weet iemand wat hiermee aan de hand is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

https://avm.de/produkte/o...duct/fritzbox_5530_fiber/

In Duitsland bestelt via Conrad?

[ Voor 48% gewijzigd door Will_M op 10-04-2021 00:02 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:44
Het is sinds enkele weken het standaard glasvezelmodem bij Freedom, dus die hebben zeker een voorraadje. Providers krijgen ze waarschijnlijk eerder dan de vrije handel.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gensnet7
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-05-2021
Aan die had ik nog niet gedacht :-) Maar het is nu maar één bedrijf die de FRITZ!Box 5530 fiber zou kunnen leveren. Op alle andere bladzijden heeft het apparaat te koop gestaan en daar is het nu overal van verdwenen. Het is mij bekend dat provider eerder een nieuwe apparaat hebben wanneer je dat kan kopen op de vrije markt. Er staat echter wel op de conrad.de bladzijde het voorbehoud: Lieferung erfolgt sobald verfügbar met totaal geen vermoedelijke datum van een levering :-( Voorheen stond op een bladzijde die hem te koop had "vermoedelijk leverbaar begin april". Nu moet je tegenwoordig niet vastpinnen op dat begin april, want dat kan best veel later worden en dat geeft niets. Maar dat nu bijna overal het apparaaat van de bladzijden is gehaald zet mij nu aan het denken dat er wel iets aan de hand moet zijn om dat apparaat niet meer te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-07 15:56

MrMarcie

CFMoto 650MT

Die Fritz!Box staat nu in de pricewatch en is leverbaar.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
MrMarcie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:58:
Die Fritz!Box staat nu in de pricewatch en is leverbaar.
Bij wie is die dan leverbaar, zie maar 1 shop? Centralpoint pas zeker over een maand en die schuiven graag met datums.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:19
Alleen zijn de eerste ervaringen niet zo goed, althans bij Glasvezelprovider Tweak: https://forum.tweak.nl/t/...6-en-2-5-gb-s-lan/1094/37

Dus wellicht nog slim om te wachten met upgraden. Want stabiliteit is belangrijker dan een klein beetje extra performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longtree
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:55
Ik ben zeer tevreden over mijn Fritzbox 5530 die ik bij mijn abo Tweak Glasvezel heb gekregen.
Maar weten jullie ook dat deze geen USB aansluiting heeft. :'( (NAS mogelijkheid)

Verder is de router bij mij erg stabiel (7.26), nog geen vast loper gehad. Nu 1 maand in bezit.
De software op deze router bevalt me erg goed met o.a. DECT, VPN, Mesh, uitgebreide log/data enz.

[ Voor 6% gewijzigd door Longtree op 20-05-2021 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OttiglioM
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-07 11:13
Longtree schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 22:13:
Ik ben zeer tevreden over mijn Fritzbox 5530 ....
Maar weten jullie ook dat deze geen USB aansluiting heeft....
Ik heb de 5530 retail gekocht als vervanging van de Genexis van Deltafiber. Aansluiten met groen/groen optische kabel, VLAN op 100 zetten en hij draait als een zonnetje. Ik heb geen TV abo en telefoon gaat via Cheapconnect.

Helaas mis ik op de 5530 de USB poort die de 7590 wel had. Op de USB stick had ik een hele verzameling fotootjes van mensen/bedrijven uit mijn telefoonboek. Werkt leuk op de bijbehorende FritzFon handsets. Niet strikt noodzakelijk maar een leuk aardigheidje.

Heeft iemand een suggestie voor een work-around? Voor zover dat technisch mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@OttiglioM zou je even een nieuw topic aan willen maken? Het kicken en kapen van het topic van iemand anders is niet gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.