Vraag

• Gensnet7
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 02-05 12:19
In februari en maart stond op amazon.de en amazon.nl de FRITZ!Box 5530 fiber te koop. Vermoedelijke levertijd begin april...... Zoiets kan altijd een vertraging oplopen en nu zeker met dat corona schandaal.

In maart heb ik de leverancier AVM een e-mail gestuurd wanneer de FRITZ!Box 5530 op de markt komt om als particulier te kunnen kopen. Dat wist de leverancier niet. Als ik nu op bladzijden kijk is de hele FRITZ!Box 5530 fiber overal verdwenen alsof hij nooit heeft bestaan. Weet iemand wat hiermee aan de hand is?

Alle reacties

• Will_M
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

https://avm.de/produkte/o...duct/fritzbox_5530_fiber/

In Duitsland bestelt via Conrad?

[Voor 48% gewijzigd door Will_M op 10-04-2021 00:02]

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• guido66
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19:41
Het is sinds enkele weken het standaard glasvezelmodem bij Freedom, dus die hebben zeker een voorraadje. Providers krijgen ze waarschijnlijk eerder dan de vrije handel.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e(USA, 2015) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• Gensnet7
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 02-05 12:19
Aan die had ik nog niet gedacht :-) Maar het is nu maar één bedrijf die de FRITZ!Box 5530 fiber zou kunnen leveren. Op alle andere bladzijden heeft het apparaat te koop gestaan en daar is het nu overal van verdwenen. Het is mij bekend dat provider eerder een nieuwe apparaat hebben wanneer je dat kan kopen op de vrije markt. Er staat echter wel op de conrad.de bladzijde het voorbehoud: Lieferung erfolgt sobald verfügbar met totaal geen vermoedelijke datum van een levering :-( Voorheen stond op een bladzijde die hem te koop had "vermoedelijk leverbaar begin april". Nu moet je tegenwoordig niet vastpinnen op dat begin april, want dat kan best veel later worden en dat geeft niets. Maar dat nu bijna overal het apparaaat van de bladzijden is gehaald zet mij nu aan het denken dat er wel iets aan de hand moet zijn om dat apparaat niet meer te verkopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gas0line
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 12:12

gas0line

Joomla ❤

Die Fritz!Box staat nu in de pricewatch en is leverbaar.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 00:57
gas0line schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:58:
Die Fritz!Box staat nu in de pricewatch en is leverbaar.
Bij wie is die dan leverbaar, zie maar 1 shop? Centralpoint pas zeker over een maand en die schuiven graag met datums.

Mijn blog

• Burns
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:05
Alleen zijn de eerste ervaringen niet zo goed, althans bij Glasvezelprovider Tweak: https://forum.tweak.nl/t/...6-en-2-5-gb-s-lan/1094/37

Dus wellicht nog slim om te wachten met upgraden. Want stabiliteit is belangrijker dan een klein beetje extra performance.

• Longtree
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11-09 12:38
Ik ben zeer tevreden over mijn Fritzbox 5530 die ik bij mijn abo Tweak Glasvezel heb gekregen.
Maar weten jullie ook dat deze geen USB aansluiting heeft. :'( (NAS mogelijkheid)

Verder is de router bij mij erg stabiel (7.26), nog geen vast loper gehad. Nu 1 maand in bezit.
De software op deze router bevalt me erg goed met o.a. DECT, VPN, Mesh, uitgebreide log/data enz.

[Voor 6% gewijzigd door Longtree op 20-05-2021 23:35]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee