--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Vreemd, als je geen goedkope CD-R's gebruikt is er volgens mij toch iets mis met je brander. Ik heb ook 'n R412C, en heb die melding echt nog nooit gehad.
Wat ik wel krijg is Write Errors met 'n simulatie, je schrikt je dood
. Maar met normaal branden gaat het altijd goed
.
Ik geloof dat we allebei 'n raar exemplarisch foutje hebben
(in de brander dan he).
Ik vind het wel 'n fijne drive trouwens, met die caddy's (kan je je tray er niet afrijden met je bureaustoel, daar ben ik wel eens 'n CD-ROM-drive aan kwijtgeraakt, zo van *krak*, da's pech, tray weg).
Wat ik wel krijg is Write Errors met 'n simulatie, je schrikt je dood
Ik geloof dat we allebei 'n raar exemplarisch foutje hebben
Ik vind het wel 'n fijne drive trouwens, met die caddy's (kan je je tray er niet afrijden met je bureaustoel, daar ben ik wel eens 'n CD-ROM-drive aan kwijtgeraakt, zo van *krak*, da's pech, tray weg).
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Hij geeft m'n foutmeldingen sinds een paar maanden. Hij fikt eigenlijk alle cd's. En ik kan alles gewoon doen tijdens het fikken. Dat is wel cool.
Gebruik op dit moment ARITA cd's. Daar zou het aan kunnen liggen.
Iemand had ooit een URL naar een Plextor Helpfile met foutmeldingen... Iemand ?
(Tony Vroon --> jij firmware upgrade ?)
Gebruik op dit moment ARITA cd's. Daar zou het aan kunnen liggen.
Iemand had ooit een URL naar een Plextor Helpfile met foutmeldingen... Iemand ?
(Tony Vroon --> jij firmware upgrade ?)
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Ik heb geen firmware-upgrade gedaan, als ik weer thuis ben kan ik firmware-revisie even voor je opzoeken.
Ik moet wel zeggen dat ik eens op zoek ben geweest naar firmware-upgrades en dat die er volgens mij gewoon niet zijn voor 'n R412C.
Maar ik zou zeggen probeer eens 'n ander merk CD-R's, misschien vindt 'ie deze gewoon niet lekker
.
Ik moet wel zeggen dat ik eens op zoek ben geweest naar firmware-upgrades en dat die er volgens mij gewoon niet zijn voor 'n R412C.
Maar ik zou zeggen probeer eens 'n ander merk CD-R's, misschien vindt 'ie deze gewoon niet lekker
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b