Diablo problemen act5 quest 2

Pagina: 1
Acties:

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:31

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
Telkens als ik bij deze quest de laatste vijf barbarians bevrijd blijven ze gewoon staan en zegt hij doodleuk you can't complete this quest in this game. Dan speel ik dus helemaal alleen op battle.net Dus niemand anders kan iets gedaan hebben. Iemand hier ervaring mee

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:07
Bug misschien ?
heb je act 5 q 1 al gedaan ?
anders praat eens met die gast die je die quest gegeven heeft..
heb je quests na 2 al gedaan misschien ?

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

doe eerst quest 1, die is niet zo moeilijk. ga dan naar qual-khek (of hoe je dat ook schrijft), en ga dan 3x5 gastjes bevrijden, in een game waarvan de creator die quest nog NIET gedaan heeft. (druk eerst op 'q' om dat te zien).

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

Ik denk dat je idd eerst ff quest1 moet doen en dan 2 want ik heb 'm al iets van 3x gedaan en het is toch enke keer gelukt.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:31

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Topicstarter
ik heb alleen nog geen sockets laten doen maar dat mag niet uitmaken dus q1 heb ik af en ik heb hetgame zelf gemaakt

Verwijderd

Effe een vraagje tussendoor. Die socket reward, is het slim om die te bewaren? Net zoals mensen de imbue reward vaak bewaren.

Stapelen die rewards zich eigenlijk op. Ik speel nu in normal en als ik die imbue nou niet gebruik, neem ik die imbue dan mee naar nightmare, zodat ik dus 2x imbue kan gebruiken in nightmare? Ik moet ik hem echt gebruiken in normal?

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 14:04 schreef Vertex het volgende:
Effe een vraagje tussendoor. Die socket reward, is het slim om die te bewaren? Net zoals mensen de imbue reward vaak bewaren.

Stapelen die rewards zich eigenlijk op. Ik speel nu in normal en als ik die imbue nou niet gebruik, neem ik die imbue dan mee naar nightmare, zodat ik dus 2x imbue kan gebruiken in nightmare? Ik moet ik hem echt gebruiken in normal?
je kan die socket reward gewoon bewaren. maar stel dat je in nightmare bent en je wilt je reward, dan moet je even een game maken in normal, en daar even je reward ophalen.

Verwijderd

Ik speel single player, is er dan nog steeds een manier om die socket en imbue reward te bewaren?

Verwijderd

Als het goed is kan je op singleplayer ook gewoon normal/nightmare/hell mode kiezen als je een game maakt.
Pagina: 1