Kabel voor USB kaartje (van Asus)

Pagina: 1
Acties:

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08
Hey,

Bij de A7M266 van Asus krijg je zo'n USB kaartje wat je achter in een slot kan douwen. Nu wil ik dat kaartje voor in mijn kast gaan bouwen alleen is het kabeltje wat meegeleverd wordt te kort.
Heeft iemand enig idee waar ik zo'n kabeltje kan krijgen? (kabeltje moet min 60 cm zijn)

Verwijderd

Ik denk dat je die het makkelijkst zelf kan maken. Je pakt gewoon IDE-kabel haalt daar de goede hoeveelheid kabels af en zet de connectorenvan je te korte kabel erop.

• JnX
Op donderdag 16 augustus 2001 10:04 schreef haashaashaas het volgende:
Ik denk dat je die het makkelijkst zelf kan maken. Je pakt gewoon IDE-kabel haalt daar de goede hoeveelheid kabels af en zet de connectoren van je te korte kabel erop.
Weet je zeker dat dat gaat werken?
En hoe krijg ik die connectoren eraf en dan weer op die andere kabel?

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Is er geen ruimte over zodat je gewoon een zijkant van die ide kabel erop douwt ?

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• JnX
Het is me al gelukt hoor met deze kabel, ik heb de kabel door een gat geduwd zodat hij net lang genoeg is.
Nog bedankt voor de reply's trouwes!!

Verwijderd

Heb ik ook gedaan, alleen dan met mijn ASUS CUV4X. Nu zitten er dus netjes voorin twee van die USB-poortjes, is wel makkelijk. Hoef ik tenminste niet eerst die computer naar voren te schuiven, me helemaal in een kronkel te leggen om erbij te kunnen enzo.

Ik vraag me alleen af hoe jij het hebt vastgemaakt. Ik heb het met secondenlijm gedaan.

• JnX
Op donderdag 16 augustus 2001 12:54 schreef nicoprevoo het volgende:
Ik vraag me alleen af hoe jij het hebt vastgemaakt. Ik heb het met secondenlijm gedaan.
Ik ga het met kit vastzetten :)

Verwijderd

Zeker :9

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Kan je op die asus mobo's ook gewoon een USB dongle zetten voor die 2 poorten of moet ie perse via dat kaartje dat er bij zit?
Pagina: 1