Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een grotendeels nieuw systeem waarmee ik weer een paar jaar vooruit kan. Ik ga mijn systeem gebruiken voor gamen en software ontwikkeling. Ik speel vooral Hearts of Iron 4, ArmA 3 en War Thunder.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro het liefst minder natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De grafische kaart, de behuizing, de HDD en de 250gb SSD wil ik graag behouden van mij oude systeem. Het liefst wil ik de power supply ook houden als die goed genoeg is. Deze onderdelen staan ook allemaal in het lijstje hieronder
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuw moederboard, RAM, processor en M.2 SSD zie het lijstje hieronder voor specifieke types.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een lichte voorkeur naar AMD voor de processor omdat die over het algemeen wat minder stroom gebruiken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een systeem dat ik voor een langere niet hoef te upgraden maar waar het nog wel mogelijk is als dat nodig is. De GPU wil ik later nog wel een keer upgraden als de prijzen weer wat gedaald zijn. Verder wil ik een systeem dat niet te veel stroom gebruikt.
Ga je overklokken?
Dat ben ik nu niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag wat jullie van mijn lijstje vinden en of er nog suggesties zijn. Ik ben al redelijk zeker van mijn keuze voor moederbord en CPU. Ik weet alleen niet helemaal zeker of alle onderdelen wel compatible zijn met elkaar.
Ik wil een grotendeels nieuw systeem waarmee ik weer een paar jaar vooruit kan. Ik ga mijn systeem gebruiken voor gamen en software ontwikkeling. Ik speel vooral Hearts of Iron 4, ArmA 3 en War Thunder.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1000 euro het liefst minder natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De grafische kaart, de behuizing, de HDD en de 250gb SSD wil ik graag behouden van mij oude systeem. Het liefst wil ik de power supply ook houden als die goed genoeg is. Deze onderdelen staan ook allemaal in het lijstje hieronder
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuw moederboard, RAM, processor en M.2 SSD zie het lijstje hieronder voor specifieke types.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een lichte voorkeur naar AMD voor de processor omdat die over het algemeen wat minder stroom gebruiken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een systeem dat ik voor een langere niet hoef te upgraden maar waar het nog wel mogelijk is als dat nodig is. De GPU wil ik later nog wel een keer upgraden als de prijzen weer wat gedaald zijn. Verder wil ik een systeem dat niet te veel stroom gebruikt.
Ga je overklokken?
Dat ben ik nu niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag wat jullie van mijn lijstje vinden en of er nog suggesties zijn. Ik ben al redelijk zeker van mijn keuze voor moederbord en CPU. Ik weet alleen niet helemaal zeker of alle onderdelen wel compatible zijn met elkaar.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 338,50 | € 338,50 |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 139,- | € 139,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 2TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (Closed) | € 49,46 | € 49,46 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/32 | € 181,80 | € 181,80 |
1 | Voedingen | Seasonic S12G 450W | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Corsair MP400 2TB | € 202,73 | € 202,73 |
1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 911,49 |