• Ergo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-08 09:43
Ik ben dus weer in de markt voor een PC al heb ik hier geen haast bij.
nu vroeg ik mij af of het slim was om nu te beginnen met een b550 mobo (itx) of even zou wachten tot het volgende platform lanceert? in 2016 ook een Ryzen Pc gehad en hierbij was een groot deel van de rede de toekomstbestendigheid van het platform. Iemand die een idee heeft hoeveel generaties een degelijk b550 mobo nog mee zou gaan?

was aan het overwegen om een b550 mobo te kopen en gewoon een goedkoop processortje erin te prikken totdat ik wil upgraden naar een wat stevigere processor. performance nu is voor mij niet heel belangrijk, wel probeer ik altijd een goed upgradepath te hebben.

heb het geprobeerd op te zoeken maar kan helaas niet echt definitieve antwoorden vinden.

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Er komt altijd iets nieuws uit. Ik kijk zelf altijd naar:

- Wat mis ik nu in mijn huidige systeem: prestaties, connectie mogelijkheid ?
-Wat wil ik dus van mijn nieuwe pc en wat past er dan in mijn budget ?

Ik kies juist net voor nu de best mogelijke performance voor mijn geld, ipv de mogelijkheid van ooit een betere performance upgrade.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39
Als het meezit komt er nog 1 generatie bij? Maar volgens mij is dit de laatste generatie al.

Maar als je er nu een simpele cpu instopt...heb je zowieso een upgradepad naar de, op dit moment, allersnelste cpu die er is...

Lijkt je dat niet voldoende...dan wachten tot AM5..

[ Voor 23% gewijzigd door Devian op 09-04-2021 14:57 ]

https://wren.co/join/Devian