icq login server wordt geblocked

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 20:51
heys, weet iemand misschien een alternatief voor de login.icq.com:443 server? ik zit achter een strenge firewall, alleen port 80 staat open, maar dankzij de https proxy optie in icq 2000b kon ik het dus wel gebruiken.. nu hebben ze dus ook nog es alle domeinen met "icq" erin geblocked, dus ik kan niet inloggen :'(

kan iemand misschien het ip adres van login.icq.com resolven (ook dat lukt niet omdat ik die url dus zowiezo niet mag aanroepen)? of misschien kent iemand een mirror server waar geen 'icq' instaat?

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05
Je kan iemand vragen een proxy te draaien (bv op poort 80) die geforward wordt naar login.icq.com op het goede poortnummer. Wingate kon je hier altijd goed voor [ge|mis]bruiken.

Mar wil jij zo graag je baan kwijt :?

Verwijderd

Er bestaan ook ICQ servers die niet een domein met "icq" erin hebben.. je kunt ook eens proberen om als server een IP nummer op te geven, de meeste firewalls zijn zo intelligent niet.

• oZy
Op donderdag 16 augustus 2001 09:56 schreef Rukapul het volgende:
Mar wil jij zo graag je baan kwijt :?
Nee, het is ook niet verboden, tis meer een soort wedstrijd met de jongens van systeembeheer :) ik probeer hun nieuwe maatregel gewoon te pareren.

Over je oplossing: login.icq.com is toch niet de enige icq server? Ik kan me herinneren dat er ten tijde van icq98 nog hele lijsten met servers over het net gingen.. is dat met 2000b niet meer het geval?

Bovendien vermoed ik nog steeds dat het pure IP nr van login.icq.com al genoeg zou zijn.

• oZy
Op donderdag 16 augustus 2001 10:11 schreef griebels het volgende:
Er bestaan ook ICQ servers die niet een domein met "icq" erin hebben.. je kunt ook eens proberen om als server een IP nummer op te geven, de meeste firewalls zijn zo intelligent niet.
dat bedoel ik dus, mijn vraag is alleen WELKE servers en WAT is dat IP adres :) ik kan het zelf niet resolven hier namelijk, dus als iemand dat even zou willen posten.. :Y)

Verwijderd

Non-authoritative answer:
Name: login.icq.com
Addresses: 64.12.162.57, 205.188.179.233

• oZy
Op donderdag 16 augustus 2001 10:20 schreef HenkHaas het volgende:
Non-authoritative answer:
Name: login.icq.com
Addresses: 64.12.162.57, 205.188.179.233
Mijn dank is groot, en mijn vermoeden bevestigd ;)

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 12:41

Scharnout

Meuk

Ok

Ik heb dus hetzelfde probleem, maar die ip's doen het dus ook niet :'( en ik wil wel graag icq draaien

And Bob's your uncle ...

Verwijderd

Eeeh, probeer t eens met login.oscar.icq.com
Pagina: 1