Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-09 18:17
Sinds kort kan ik niet meer praten als ik een bt headset of verbind met autoradio. Ik kan wel praten, maar de tegenpartij hoort niks. Ik kan muziek luisteren; ik hoor de ringtone in m'n oor of over de autoradio speakers en ik hoor de tegenpartij wel gewoon....wat kan dit zijn? Het werkte normaal. Ik heb ze al eens ontkoppeld; verwijderd en toegevoegd maar probleem blijft...

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@..Christiaan.. kijk bij de bluetooth apparaat eens even op ook de 'telefoongesprekken' permissie aanstaat.

En voor de duidelijkheid je hebt dit dus bij verschillende bluetooth apparaten en verschillende apps? (Bijv. Bellen, WhatsApp recording etc.?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-09 18:17
Jep. Het begon bij mijn autoradio (ook Aliexpress) dus dacht dat het daaraan lag. In de auto van de zaak (originele radio) deed ie hetzelfde. Ik heb het alleen getest met bellen; daar gebruik ik ze voor. Het lijkt wel alsof bij een bluetooth verbinding de mic uitgeschakeld word. Zodra ik de verbinding overzet naar telefoon dan kan ik het gesprek wel voeren.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|