If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ontzettende leuke BBG.
Als mogelijke toevoeging, bij de prijs/prestatie zou naast het weergeven in een grafiek ook nog wel de absolute waarde kunnen worden weergegeven (gescoorde punten / euro). Dan kan je net iets makkelijker snel zien wat de ratio is van processors die jij interessant vind.
Als mogelijke toevoeging, bij de prijs/prestatie zou naast het weergeven in een grafiek ook nog wel de absolute waarde kunnen worden weergegeven (gescoorde punten / euro). Dan kan je net iets makkelijker snel zien wat de ratio is van processors die jij interessant vind.
@Matis Van wat ik begrijp wat dit al snel opgelost, toch bedankt voor de melding.
@Keypunchie Dank voor het compliment! Dat is inderdaad nog wel een leuke suggestie voor een volgende editie. Mocht je nu heel benieuwd zijn, onderaan de grafiek staat een linkje 'Gegevens ophalen', dan krijg je een .csv met de ruwe data
@Keypunchie Dank voor het compliment! Dat is inderdaad nog wel een leuke suggestie voor een volgende editie. Mocht je nu heel benieuwd zijn, onderaan de grafiek staat een linkje 'Gegevens ophalen', dan krijg je een .csv met de ruwe data
Ja, ik zie nu ook het filmpje!Tomas Hochstenbach schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 10:29:
@Matis Van wat ik begrijp wat dit al snel opgelost, toch bedankt voor de melding.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik zie dat de vorige generatie AMD processors wel meegenomen worden, maar die van Intel niet. Zou een Intel 9xxx toegevoegd kunnen worden, al is het maar ter vergelijking?
"leverperikelen"? Ik wist niet dat CPU's schadelijk zijn voor je lever?
"leveringsperikelen" of "leveringsproblemen" zou hier wel juist zijn.
"leveringsperikelen" of "leveringsproblemen" zou hier wel juist zijn.
Wat fijn dat wat oudere testresultaten ook zijn meegenomen! Zo kan ik concreet kijken of ik mijn Ryzen 5 2600 wil upgraden. Met de toelichting dat de resultaten bij hertesten mogelijk wat beter zijn toch een heel goede beslissing vind ik!
Kunnen jullie timestamps toevoegen aan het filmpje en toekomstige filmpjes? Iemand die op zoek is naar een gaming cpu is waarschijnlijk niet geïnteresseerd in informatie over budgetprocessors en andersom.
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Bedankt voor je feedback!sjirafje schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 15:41:
Kunnen jullie timestamps toevoegen aan het filmpje en toekomstige filmpjes? Iemand die op zoek is naar een gaming cpu is waarschijnlijk niet geïnteresseerd in informatie over budgetprocessors en andersom.
Ik begrijp helemaal waarom dit handig is en het is ook iets wat we graag willen toevoegen (vooral bij langere video's). Het toevoegen van timestamps is wel een tijdrovend klusje, ik durf dus niet te beloven dat we dit bij elke video kunnen gaan doen. Bij deze video gaan we ze meteen even toevoegen
@lordsnow Achteraf gaat dat lastig, maar ik ga kijken of we die bij een volgende editie kunnen meenemen.
@deDorus Ik heb die kwestie even tegen onze eindredacteur aangehouden. Leverproblemen is in deze context niet per se fout, maar heeft natuurlijk wel al een duidelijke andere betekenis. Dus we gaan vanaf nu inderdaad alternatieven gebruiken.
@PizzaMan79 Goed om te horen!
@deDorus Ik heb die kwestie even tegen onze eindredacteur aangehouden. Leverproblemen is in deze context niet per se fout, maar heeft natuurlijk wel al een duidelijke andere betekenis. Dus we gaan vanaf nu inderdaad alternatieven gebruiken.
@PizzaMan79 Goed om te horen!
Pagina: 1