BOSE 3 2 1 HOME CINEMA SYSTEEM

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zellerin
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10-04-2021
Hallo , ik heb een vraag , maar eerst in het kort mijn verhaal
Ben al jaren een Bose fan, in 2010 heb ik het HOME CINEMA SYSTEEM 3; 2 ,1; gekocht, na 11 jaar heeft mijn DVD speler het op gegeven na bewezen diensten en waar ik super tevreden van ben.

Dit Systeem word helaas niet meer gemaakt en ook niet meer herstelt bij BOSE.
Ik wil heel graag terug een "mediacenter" (dvd speler) kunnen op de kop tikken van mensen die er zorg voor gedragen hebben en dat het apparaat nog zonder problemen werkt, de meeste advertenties bieden het komplete set aan met luidsprekers en subwoofer. ik ben géén voorstander van een aparte DVD speler .

Mijn vraag is waar vind ik advertenties van betrouwbare mensen die hun BOSE HOME CINEMA SYSTEEM verkopen aan een intresante prijs?

Beste antwoord (via FeaR op 02-05-2021 15:56)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

In tegenstelling tot wat eerder is verteld vallen dergelijke topics niet onder Consumentenelektronica Aankoopadvies. Consumentenelektronica Aankoopadvies is voor als er getwijfeld wordt tussen Product X en Product Y, dat is in deze niet aan de orde. Ik mis echter de eigen inzet (de template is er niet voor niets...) in dit topic en zie ook weinig tot geen discussiewaarde. Dit wordt namelijk een opsomtopic van sites als Marktplaats, Tweedehands, et ceteta.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

In tegenstelling tot wat eerder is verteld vallen dergelijke topics niet onder Consumentenelektronica Aankoopadvies. Consumentenelektronica Aankoopadvies is voor als er getwijfeld wordt tussen Product X en Product Y, dat is in deze niet aan de orde. Ik mis echter de eigen inzet (de template is er niet voor niets...) in dit topic en zie ook weinig tot geen discussiewaarde. Dit wordt namelijk een opsomtopic van sites als Marktplaats, Tweedehands, et ceteta.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.