Belgische Mobiel date simkaart aanvragen -> Pools arbeider

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasjoeri
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-09-2024
Op mijn werk werken er Poolse seizoensarbeiders

Enkele willen een belgische Simkaart enkel voor Data omdat hun te duur hier gaat worden

Ik kom op Mobile VIkings uit met Only Data (15 euro 8 GB ) als goedkoopst prepaid
Hoe kunnen ze dit nu afsluiten met de wet van Registratie?

, of lukt het ook voor een abbonoment bij proximus afsluiten voor maar 3 maanden
Epis stories (25 gb voor social apps + 4gb andere apps) voor 20 euro te maand

tips ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Beter pakken ze gewoon hun Poolse simkaart, die kunnen ze gratis gebruiken in België als ze maar paar maanden blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasjoeri
@99ruud99 Nee klopt niet, vorig jaar had er eentje een rekening die in omgerekend in euro wel 170 euro was (abbonoment 10 euro + 160 euro data)

Roaming met data in andere landen komen niet mee er zijn regels op die het beperken
Wanneer u roamt, mag u zoveel en zolang bellen en zoveel sms'jes versturen als u wilt. Voor gesprekken en sms'jes buiten uw bundel betaal u evenveel als in eigen land. Er gelden wel regels en beperkingen voor de hoeveelheid data die u mag verbruiken tegen thuistarief Die beperkingen zijn afhankelijk van het soort contract dat u hebt.

moet u een toeslag voor dataroaming betalen, die niet hoger mag zijn dan het maximale EU-groothandelstarief (in 2020 3,50 euro per gigabyte, exclusief btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Vereist die wet een Belgisch identiteitsbewijs? Want dan kan geen enkele EU-onderdaan dat doen en dat lijkt mij ook niet de bedoeling?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 882605

Zijn er geen prepaid 4g simkaarten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Voor de NL'ers, in België kan je geen pre-paid simkaarten anoniem kopen en gebruiken. Registratie is verplicht.

@dasjoeri ik heb er ook even achter moeten zoeken maar ik kom uiteindelijk op onderstaande pagina van Orange uit waarop staat dat een identiteitskaart uit een lidstaat van de Europese Unie ook gebruikt kan worden
Welke document(en) heb ik nodig om geïdentificeerd te worden ?
Wij identificeren je aan de hand van één van de volgende documenten:
  • een Belgische identiteitskaart
  • een identiteitskaart van een lidstaat van de Europese Unie
  • een Belgische elektronische kaart voor buitenlanders
  • een internationaal paspoort
  • een officieel document dat, tijdelijk, één van de hierboven genoemde documenten vervangt dat werd verloren of gestolen, op voorwaarde dat het identificatiedocument origineel, leesbaar en geldig is
De wetgeving bepaalt dat je je moet identificeren telkens Orange je dat vraagt. Het is mogelijk dat we je vragen je opnieuw te identificeren omdat we een anomalie gevonden hebben in verband met je bestaande identificatie.
Bron: https://www.orange.be/nl/...ceer-ik-mijn-herlaadkaart

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasjoeri
@Grim ik weet wel dat ze een Belgische werk-rijksregisternummerkrijgen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasjoeri
En weet er iemand dat in plaats prepaid ook een abbonoment kan afsluiten voor sim voor maar 3-4 maanden ? omwille meer GB (veel verbruik bellen via messenger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-05 12:32
Lycamobile belgie, prepaid en forse data bundels.
Pagina: 1