Ring deurbel, kan de reclame "zien wie er aanbelt" ook werke

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-11-2024
Mijn Ring 2e generatie werkt verder goed, alleen het zou ook leuk zijn als ik zie wie er aanbelt van vooraanzicht i.p.v zijn achterhoofd. Ik krijg dus keurig op tijd de melding, zowel in geluid als in beeld. Ik moet alleen mijn telefoon eerst unlocken en de app openen voordat ik kan zien wie er voor de deur staat. Nu is die persoon in veel gevallen al weer weg eer ik hem kan zien en kan praten !

Wie weet hier de oplossing op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:51
Fingerprint unlock,

Als je dat niet lukt binnen 30 seconden heb je wel heel ongeduldige bezoekers.

Daarnaast kan het wel zo zijn dat de reactie van de app gewoonweg traag is, de tijd van drukken tot op de telfoon overgaan zeg maar.
En dat zal ws langer zijn buiten de deur op een plek waar je ietwat crappy bereik hebt.

[ Voor 52% gewijzigd door Sine op 08-04-2021 22:40 ]

Repareren doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Ik gaf al aan dat mijn ring app supersnel reageerd en goed werkt alleen voor ik zover ben, de telefoon unocken, app openen en microfoon inschakelen. Op een tablet kun je een combinatie maken met apps zodat dit wel kan, bij ios kan het volgens mij ook. Maar ik wil het ook op mijn android smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:01

SA007

Moderator Tweaking
Move naar DED.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Een theoretische oplossing is bijv. een Nest Hub waarop je de melding ontvangt, weet niet of dat met Ring mogelijk is.

Maar het grotere probleem is dat mensen zo ongeduldig zijn tegenwoordig. Vroeger kon je op je gemak van achter in de tuin naar de voordeur lopen en was er niks aan de hand, nu moet ik vaker van zolder naar beneden sprinten en ben ik nog te laat, vooral pakketbezorgers hebben echt nul geduld en zijn na <10 seconden alweer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Degene die dit probleem heeft, heeft een Ring 2 en die schijnen qua ontvangst moeilijker te zijn dan degene die ik heb. Ik heb een Ring 1 2e generatie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:59
Oon schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 13:44:
vooral pakketbezorgers hebben echt nul geduld en zijn na <10 seconden alweer weg.
Dat is ook ongeveer de tijd die ze van hun baas krijgen voor het afleveren.... :S

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Hoe open je de app? Druk je op de notificatie zodat hij direct naar dat scherm springt? Dat is het snelste.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:24
En installeer de rapid ring op die is stuk vlotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
_eLMo_ schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:21:
Hoe open je de app? Druk je op de notificatie zodat hij direct naar dat scherm springt? Dat is het snelste.
Ik moet eerst het scherm unlocken.

Nu kan ik openen door in mijn vergrendelscherm mijn code in te voeren.
Het zou mooi zijn dat als er iemand belt de app (RING) direct wordt geopend zoals het ook gaat als je een inkomend gesprek hebt.
Hoe wijzig ik de instellingen zodanig dat ook de RING app geopend wordt als er aan de deur gebeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Dracula schreef op zaterdag 10 april 2021 @ 08:23:
En installeer de rapid ring op die is stuk vlotter
Dit is nog niet voldoende
Pagina: 1