Pi crypto

Pagina: 1
Acties:
  • 19.033 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:44
Zijn er nog pi crypto farmers aanwezig ?

Heb hierzelf onder het cryptomarktje nergens van zien voorbij komen of kunnen vinden via tweakers topics.

Ik kwam het vandaag tegen en na wat meer opzoekwerk schijnt dit ook een "beloftevol" in hoeverre je zoiets kan noemen toekomst te hebben.

Het schijnt binnenkort echt officieel op de markt te komen volgens het laatste nieuws en dan pas gaan de valuta ervan bekend worden.

Altijd interessant om er redelijk snel bij te zijn en wie weet ook een toekomstig goudmijntje.

Heb zelf niks geinvesteerd en kan momenteel gratis gemined worden waardoor het helemaal risicoloos is.

Momenteel kan het gemined worden maar wanneer dit live gaat misschien ook een kleinschalig aantal munten kopen als investering aangezien ik dit niet zo een groot risico vind en alles rustig kan leren.

Ik ben benieuwd naar andere ervaringen of weetjes..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Waar gaat dit over? Is er een crypto met de naam "pi"? Of gaat het over crypto op een raspberry pi? of zit ik er 2 keer naast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philtjens
Nee het is een crypto/coin genaamd PI beetje verwarrend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-07 23:25
Toevallig vandaag wat over gelezen:
https://www.manners.nl/pi-network-bitcoin-gratis-crypto/

Je mined dus eigenlijk met een app op je telefoon. Maar je moet uitgenodigd worden om mee te mogen doen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-07 15:50

bonzz.netninja

Niente baffi

Ja ik werd vandaag ook belaagd door een aantal mensen of ik via hun referal ook mee wilde doen.

Ik las vooral "gratis geld" maar dat bestaat niet. En een of andere partij die wil dat ik een app installeer omdat ze gratis geld beloven.......Noem mij achterdochtig maar kom op...

[ Voor 7% gewijzigd door bonzz.netninja op 08-04-2021 21:46 ]

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
yorroy schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:43:
Toevallig vandaag wat over gelezen:
https://www.manners.nl/pi-network-bitcoin-gratis-crypto/

Je mined dus eigenlijk met een app op je telefoon. Maar je moet uitgenodigd worden om mee te mogen doen?
Ja idd is 1x klikken en deze mined vervolgens 24u lang voor jou ook op de achtergrond en doet niks af aan batterijduur.

Raar maar waar.

* Nee dat doen we hier niet *

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 09-04-2021 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Is langs gekomen in het slowchat crypto topic
Anoniem: 472287 in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
bonzz.netninja schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:46:
Ja ik werd vandaag ook belaagd door een aantal mensen of ik via hun referal ook mee wilde doen.

Ik las vooral "gratis geld" maar dat bestaat niet. En een of andere partij die wil dat ik een app installeer omdat ze gratis geld beloven.......
Ja klinkt ook onwaarschijnlijk maar omdat er letterlijk geen moeite voor nodig is heb ik het erop gewaagd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Philtjens schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:47:
[...]

Ja klinkt ook onwaarschijnlijk maar omdat er letterlijk geen moeite voor nodig is heb ik het erop gewaagd.
Dus iedereen die roept...hee installeer deze app doe jij gewoon?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Oke dit is vrij in het begin ik ga geen 100den paginas doorlezen.

Heb in ieder geval wel gezien dat hun facebook pagina vrij actief is zullen wel zien als het ergens naar toe gaat of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
bonzz.netninja schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:48:
[...]

Dus iedereen die roept...hee installeer deze app doe jij gewoon?
Tuurlijk niet dit wou ik gewoon proberen net zoals andere mensen andere apps installeren wat hun interesse opwekt ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Philtjens schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:46:
Ja idd is 1x klikken en deze mined vervolgens 24u lang voor jou ook op de achtergrond en doet niks af aan batterijduur.

Raar maar waar.
Je meent het. Minen op een telefoon is onzin. In het beste geval druppelen er wat centen binnen (faucet), in het slechtste geval gaf je die app toelating om vanalles en nog wat te achterhalen.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:35

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Kom op zeg, deze zul je toch zelf ook wel hebben gevonden?

https://research.aimultiple.com/pi-network/

Crypto minen zonder dat het energie kost? Je drukt elke dag op een knop die niets doet, terwijl je telefoon wordt leeggeharkt en als advertentie billboard dient 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Thijsmans op 09-04-2021 00:04 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
Thijsmans schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 00:01:
Kom op zeg, deze zul je toch zelf ook wel hebben gevonden?

https://research.aimultiple.com/pi-network/

Crypto minen zonder dat het energie kost? Je drukt elke dag op een knop die niets doet, terwijl je telefoon wordt leeggeharkt en als advertentie billboard dient 8)7
In het artikel staat scam vervolgens op het laatste gedeelte van het artikel staat vervolgens dat de coins waarde hebben maar hoop er niet teveel op dusnik wacht af en zal het wel zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja

bonzz.netninja

Niente baffi

Philtjens schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:51:
[...]

Tuurlijk niet dit wou ik gewoon proberen net zoals andere mensen andere apps installeren wat hun interesse opwekt ?
Tuurlijk niet...en dan toch wel? Ik begrijp het niet. Neemt niet weg....gratis geld....installeer deze app! Voor mij alle vlaggen omhoog. Sowieso mogen mensen wel eens wat kritischer zijn in wat ze allemaal installeren op hun telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:03

Chaes

#HODL

Het levert ook echt helemaal niks op. Tenzij je heel veel mensen in je earning team hebt of iets dergelijks en dan jarenlang elke dag mined.

Zou er niet aan beginnen, compleet stom idee als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-05 13:43
Heb het nu een tijdje op m'n telefoon staan, of het is zo'n pyramid scheme of ze zijn serieus aan het proberen een crypto currency voor de gemiddelde mens te realiseren. Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ads kan je trouwens uitzetten, momenteel testen ze een wallet en waar ze constant erg duidelijk in zijn: Pi heeft geen waarde, dus waar dat gratis geld idee vandaan komt weet ik niet. Maar goed ik las geloof ik ook dat de blockchain (?) niet open source was waardoor het onmogelijk te zeggen is of het legit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raan03
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-06-2021
ik denk niet dat ze de gsm "gebruiken" om te minen -- de battery drain zou immens zijn :).
op dit moment is PI een proefprojectje, geen gratis geld! Het heeft 0.0 waarde, zoals bitcoin in het begin was.
Pas wanneer ze "openbaar" gaan, kan er een waarde aan de coins gesteld worden, maar dat kan evengoed 0.00000001 cent zijn -- niet iets om "gratis geld" van te verwachten.
Op mijn telefoon vragen ze niet om permissies, buiten mijn contacten dan en de FB link, dus in dat opzicht zit het voorlopig wel relatief goed :)

Lijkt mij op dit moment eerder een piramide-achtig spel/structuur -- kan verdwijnen eens ze "openbaar" gaan. Maar je krijgt meer "coins"/dag naarmate je slachtschapen aan gaat leveren ;). Je kan er ook maar aan meedoen adhv een invitatie code (in dit geval lees: de nickname van een reeds bestaande member).

[ Voor 22% gewijzigd door Raan03 op 09-04-2021 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefa
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-07 10:54
Als iets te mooi is om waar te zijn, is het dat ook. Minen met een telefoon gaat nergens over. Klinkt als de zoveelste munt die dé nieuwe Bitcoin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Philtjens Hier zijn al eerder topics over geweest (en ook gesloten). Ook is het onderwerp in het Slowchat topic al een aantal keren langsgekomen. Het minen met een telefoon zet geen zoden aan de dijk en de constructie met een App icm referral only doet veel alarmbellen afgaan.

Replace fear of the unknown with curiosity | 42 (+10 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.