Vraag

• Thewisbone
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:51
Ik zoek een?
Telefoon voor mijn moeder met een eenvoudige bediening. (haar eerste mobiele telefoon

Wat is je budget?
+- 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Enkel bellen, en gebeld worden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb even gekeken maar er is zoveel. kwa gebruikers gemak lijkt mij een iphone SE wel wat. maar die zit een beetje buiten het budget.

Welke vragen heb je hier nog over?
Smartphone? of DUMB phone geen idee

Wie zou mij hier een beetje bij kunnen helpen?

Groetjes.

Alle reacties

• Thewisbone
Edit:

kwam dit tegen: https://www.hearplanet.nl...e-g50-senioren-smartphone

Leuk dat menu zo, maar is dit niet gewoon op elk android apparaat in te stellen? dan is de keuze wat makkelijker.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:00

weebl

YARR!

Thewisbone schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:00:

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Enkel bellen, en gebeld worden.
Ik vermoed dat je moeder op leeftijd is...?

Echt geen Whatsapp o.i.d? Dan zou ik gewoon een dumbphone halen en de goedkoopste sim-only afsluiten. iPhone SE is dan echt compleet overkill. M'n vrouw heeft er één en dat m.i. gewoon een mid-range/high-end smartphone (in vergelijking met de meeste Android toestellen)

• Thewisbone
weebl schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:05:
[...]

Ik vermoed dat je moeder op leeftijd is...?

Echt geen Whatsapp o.i.d? Dan zou ik gewoon een dumbphone halen en de goedkoopste sim-only afsluiten. iPhone SE is dan echt compleet overkill. M'n vrouw heeft er één en dat m.i. gewoon een mid-range/high-end smartphone (in vergelijking met de meeste Android toestellen)
Nee valt mee, gewoon nooit interesse gehad in telefoons/computers. (60)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:51
Als het echt enkel om bellen en gebeld worden gaat, dan zou je gewoon voor 't goedkoopste en simpelste kunnen gaan. Ieder mobieltje van een tientje (of twee) belt wel ;)
En functies die er niet op zitten, hoef je ook niet uit te leggen of mee te dealen.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:00

weebl

YARR!

Thewisbone schreef op donderdag 8 april 2021 @ 21:06:
[...]

Nee valt mee, gewoon nooit interesse gehad in telefoons/computers. (60)
In dat geval misschien toch de iPhone. Of een Samsung uit de A-serie als het budget het niet toe laat.

Onbekend maakt onbemind. Grote kans dat je moeder het hartstikke leuk vind om te appen, etc.

Mijn oma (>80 jaar) moest er ook niks van hebben, maar is inmiddels met smartphone nummer 3 bezig.
Pagina: 1