Toon posts:

Ata100 Probleem, wie ow wie can help de krok out.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na 4 dagen raggen met me nieuwe pc, is hij eindelijk stabiel, ...Voor specs Zie sig...

Want me Epoxmobo heeft zo'n leuke 686B Southbridge chip, maar kheb eindelijk me systeem stabiel met een Sblive, jaja! :P

Maar ik heb in me Bios van me Highpoint driver beide schijfen op ATA100 gezet, (optie 5 niet RAID).

Maar met SisoftSandra2001 geef hij aan de de eerste zeker ATA100 draai, maar de 2e maar net tegen de ATA66.

Weet iemand of ik iets extras moet instellen om ze beide full speed te laten draaien??

Instellingen:

- Getest in Windows2000 SP2

- Beide op de Primary.
>de master gaat wel ATA100 speed
>de slave trek net tegen de ATA66

- Beide schijfen zijn zelfde type (zie sig)

- Kheb me Highpoint drivers version 1.3b
Aangezien hogere drivers, me sblive laten
hakkelen.

Khoop dat iemand eruit kan helpen want kwil wel een ATA100 schijf op ATA100 draaien natuurlijk.

:* Alvast bedankt :*

PS: (By the way met grote bestanden die ingepakt zijn, geef hij nu vaker dat ze corrupt zijn, heeft dit er ook me te maken??) Geen errors in de Event Vieuwer by the way.

Verwijderd

Waarom heb je een 1400 op 933 lopen? Passief gekoeld?

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
Mhh, heb je UDMA aanstaan in win..?
Probeer de HD die op ATA66 draait eens op het secondary kanaal...

Verwijderd

Topicstarter
Dat kom omdat meneer van de PTT met me pakje heb lopen smijten zodat me Fucking haakje van me socket is afgebroken, endat ik nu proffesorries me cooler met Ty-Wraps heb gemonteerd, de winkel waar ik besteld heb stuur binnekort nieuw setje, maar EPOX mobos hebben lever probs, dus ik wacht met smart, hahah..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 09:36 schreef AK47 het volgende:
Mhh, heb je UDMA aanstaan in win..?
Probeer de HD die op ATA66 draait eens op het secondary kanaal...
Ga ik ook zo snel mogelijk proberen, alleen ik werk doordeweeks, kan niet ff een 80draderige kabel kopen. En zat er maar in bij de mobo. |:(

Ow jah verder wil me Lite-on brander niet op DMA33 (PIO4), terwijl die AopenDVD dat wel wil. :?

Is dat normaal, die zitten trouwens op me gewone ide poort.