Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertb1996
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-08-2021
Hallo allemaal,

Ik zit elke dag achter mijn PC voor m'n hobby. Nergens geen problemen mee gehad en alles werkte naar behoren. Nou is mijn frustratie het volgende.

Vandaag probeer ik al sinds de ochtend mijn PC op te starten zoals normaal alleen mijn beeldscherm die gaat om de seconde uit. Ik doe dus mijn beeldscherm op aan, krijg 1 seconde beeld en gaat weer uit edg.

Heb mijn PC van binnen schoongemaakt en stofvrij, probeerde het opnieuw en nogsteeds hetzelfde probleem.

Ik heb niks raars gedaan op mijn beeldscherm of laten vallen ofzo. Dus nu is mijn vraag, iemand hier ideetjes van?

Game-PC noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertb1996
Geen idee wat ik moet doen, word zwaar gefrustreerd en heb geen verstand van deze dingen. Gewoon plug and play klaar. Nooit aan de kabels meer gezeten en nu ineens deze rotzooi.

Game-PC noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-07 17:46
Om welke monitor en wat voor pc-onderdelen gaat het? Hoe oud is de monitor? Heb je al een andere kabel geprobeerd? Andere bron? Andere monitor/tv?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-07 21:34
.

[ Voor 100% gewijzigd door Jack_Nick op 08-04-2021 17:20 . Reden: Wat hier boven dus staat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertb1996
Beeldscherm: LG 22EA63
Videokaart: GTX 650.
En een i5 4450 ofzo, geen idee meer.
Dit is alles wat ik weet.
HDMI gaat in me pc en beeldscherm.
Hoofdvoeding in me beeldscherm en stopcontact.
Save modus opstarten werkt ook niet vanwege zwart beeld.

Game-PC noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:11
Heb je toevallig iets anders met een HDMI output waar je het scherm aan kan hangen (als dit werkt, ligt het waarschijnlijk niet aan je scherm)
Het je iets anders met een HDMI input waar je je PC aan kan hangen (als dit werkt, ligt het waarschijnlijk niet aan je PC)

Dit lijkt mij de makkelijkste optie om e.e.a. uit te sluiten.

Heb je andere apparaten aan je scherm hangen? bijv een game-console of een andere PC en werken deze wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:25

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Het beeldscherm is niet de nieuwste meer, maar ook weer niet zóóó oud.
Gaat het power-led ook uit en aan? Zo ja, dan lijkt het power-board 'versleten', lekkende elco's bijvoorbeeld. Dan zie je dit soort kuren vaak.

Het scherm heeft een externe voeding volgens de specs, denk niet dat je een andere hebt liggen, maar die zou je nog in kunnen wisselen voor eentje die zeker weten werkt.

[ Voor 28% gewijzigd door PD2JK op 08-04-2021 17:40 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Pagina: 1