Ik heb bij (web)winkel een Thrustmaster T300RS GT racestuur besteld welke ik gisteren heb mogen ontvangen. Vervolgens valt mij op dat de doos van het stuur reeds geopend is en dat er sporen opzitten van een ander persoon. Denk hierbij aan een aantal kleine krasjes op de wheel base en het stuur zelf.
Ik heb een mail gestuurd en kreeg dit terug:
Het product is ook niet meer voorradig bij (web)winkel , zelfs als ik een nieuwe wil zou ik deze op eigen kosten moeten retourneren en elders het stuur (hopelijk wel gesealed) moeten aanschaffen.
Ik was even benieuwd naar de meningen hier. Moet ik voortaan bij online aankopen dit accepteren of niet?
Alvast bedankt!
Ik heb een mail gestuurd en kreeg dit terug:
Dan moet ik zeggen dat ik echt wel kan begrijpen dat geretourneerde producten die waarschijnlijk nog prima werken ook weer de verkoop ingaan maar ik ben er principieel op tegen dat mij niet vermeld word dat het om een reeds geopend product gaat wanneer ik het aanschaf. Als ik iets van 300 euro aanschaf dan mag ik toch op z'n minst verwachten dat ik gewoon een dicht gesealed product krijg of zie ik dit volledig verkeerd?Hartelijk dank voor je mail.
Net als elke consument die een product bij (web)winkel koopt heb je bij ons 30 dagen retourrecht. Wanneer een klant een product retour stuurt binnen deze 30 dagen dan wordt dit product gecontroleerd op onze retourafdeling. Alleen wanneer een product in nette en zeer goede staat verkeerd wordt dit product retourgenomen en gaat dit onze voorraad terug in.
Wij kunnen je garanderen dat het verder om een geheel nieuw product gaat waar dan ook de volledige garantie opzit. Je kan het product dus zorgeloos in gebruik nemen.
Graag ontvang ik wat foto's van je waaruit je opmaakt dat het om een gebruikt product gaat.
Mocht je toch wensen het product te retourneren dan kan je hiervoor uiteraard een retour aanvragen. Alles over het aanvragen van een retour vind je op: *knip* link webshop
Er vanuit gaande je op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.
Het product is ook niet meer voorradig bij (web)winkel , zelfs als ik een nieuwe wil zou ik deze op eigen kosten moeten retourneren en elders het stuur (hopelijk wel gesealed) moeten aanschaffen.
Ik was even benieuwd naar de meningen hier. Moet ik voortaan bij online aankopen dit accepteren of niet?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 08-04-2021 15:28 . Reden: Naam (web)winkel verwijderd, gezien deze niets toevoegt aan de discussie bij een (lopend) geschil. ]