sinds een paar dagen is de wifi module van growatt er mee opgehouden ..
groen licht, druk ik hem even "blauw" licht --> in de app op 2.4ghz (auto config) of op 2.4&5 ghz methode (webpage) daarna springt hij weer terug op groen (led)
lukt het niet om met de AP verbinding te leggen terwijl de AP er 10cm naast zit zeg maar ..
ps de gsm moet er ook naar toe overschakelen omdat de AP van beneden het niet naar zolder trekt
als ik iets langer ingedrukt houd knippert hij rood continue en na een uur oid is deze staat is niet gewijzigd .. paar keer klikken
ding hangt "hoog" dus echt makkelijk uitlezen gaat niet ..
- ik kan de AP wel monitoren (asus RT-AC51U) deze heeft geen wijzigen / firmware updates oid gehad
- ik heb geen aanpassingen de laatste weken gedaan in het wifi configuratie in welke vorm dan ook .
ik zou al blij zijn als ik dat ding in het wifi AP netwerk zie verschijnen (een mac adres oid) ..
ik heb nog niks gevonden op internet wat erop lijkt..
Rood knipperen: Voeding vanuit omvormer, gereed om toe te voegen
Rood constant branden: ShineWifi-S defect
Blauw langzaam knipperen: Verbonden met het thuis wifinetwerk
Blauw constant branden: ShineWifi-S zend wifisignaal uit
Groen knipperen: Verbinding wordt geblokkeerd door router (vermoedelijk firewall)
Groen constant branden: Verkeerd wachtwoord of wifisignaal zwak
groen constant = dus verkeerd pw .. maar ik heb heb inmiddels tripple gecheckt het is hetzelfde ..
ps wachtwoord = gelijk met mijn ap
groen licht, druk ik hem even "blauw" licht --> in de app op 2.4ghz (auto config) of op 2.4&5 ghz methode (webpage) daarna springt hij weer terug op groen (led)
lukt het niet om met de AP verbinding te leggen terwijl de AP er 10cm naast zit zeg maar ..
ps de gsm moet er ook naar toe overschakelen omdat de AP van beneden het niet naar zolder trekt
als ik iets langer ingedrukt houd knippert hij rood continue en na een uur oid is deze staat is niet gewijzigd .. paar keer klikken
ding hangt "hoog" dus echt makkelijk uitlezen gaat niet ..
- ik kan de AP wel monitoren (asus RT-AC51U) deze heeft geen wijzigen / firmware updates oid gehad
- ik heb geen aanpassingen de laatste weken gedaan in het wifi configuratie in welke vorm dan ook .
ik zou al blij zijn als ik dat ding in het wifi AP netwerk zie verschijnen (een mac adres oid) ..
ik heb nog niks gevonden op internet wat erop lijkt..
Rood knipperen: Voeding vanuit omvormer, gereed om toe te voegen
Rood constant branden: ShineWifi-S defect
Blauw langzaam knipperen: Verbonden met het thuis wifinetwerk
Blauw constant branden: ShineWifi-S zend wifisignaal uit
Groen knipperen: Verbinding wordt geblokkeerd door router (vermoedelijk firewall)
Groen constant branden: Verkeerd wachtwoord of wifisignaal zwak
groen constant = dus verkeerd pw .. maar ik heb heb inmiddels tripple gecheckt het is hetzelfde ..
ps wachtwoord = gelijk met mijn ap
[ Voor 22% gewijzigd door vso op 08-04-2021 14:25 ]
Tja vanalles