Opladen via USB-C | Welke laders zijn geschikt?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kostarados
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-12-2024
De USB-C aansluiting van de Legion 5 Pro ondersteunt Power Delivery, maar mijn telefoonopladers lijken niet genoeg wattage te geven. Elders online las ik dat het aantal Watt minimaal 65W moet bedragen om te laden in slaapstand en dat de laptop met 100W ook daadwerkelijk zou laden tijdens gebruik.

Heeft iemand ervaring met laders die goed werken met de Legion 5 Pro?

Ik vind de meegeleverde oplader van een halve kilo tamelijk lomp |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vokx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:01
Heb je al iets gevonden? Ik ben ook wel benieuwd, ben net aan het zoeken en kwam toevallig je topic tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:19

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik weet niet wat je Legion 5 pro precies aan specs heeft, maar de kans bestaat dat hoewel je kan laden met 100w, en het meer een 'gamery' laptop is, dat het werkelijk verbruik van de laptop boven de 100w zit. Dus dat je zelfs aan de USB-C lader alsnog de accu aan het leeg trekken bent/mindere performance hebt. Wat is het vermogen van je power brick? Het klopt overigens dat USB-PD max 100w kan leveren volgens spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokeyy_TR
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05 18:10
Hi,

Zelf heb ik een legion 5 pro en ik heb voor een goedkope prijs een Apple 96W oplader gekocht. Mijn bevindingen zijn dat de laptop nog best snel kan opladen via USB-C en dat de laptop veel compacter maakt. In plaats van dat je 3,5 kilo meeneemt wordt het dan 2,8 kilo ongeveer.

En performance mode is niet beschikbaar (rode lampje). Ik had brawlhalla nog kunnen spelen met de USB-C oplader maar een zware spel zoals Call of duty schakelt die over naar de accu.