Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Functie samenvoegen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Silvdam
  • Registratie: april 2021
  • Laatst online: 08-04 15:16
Mijn vraag
Beste, Ik moet uit verschillende tabbladen de data per naam naar een enkel werkblad zetten. Dit lukt met drie van de vier tabbladen. Bij één tabblad wordt deze informatie niet opgehaald en blijven de kolommen leeg. Zou iemand mij kunnen helpen?? Kan mij ook mailen dan stuur ik het bestand op?
..
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excel 2013

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het lukt dus bij drie van de vier werkbladen. Ik gebruik hiervoor de functie samenvoegen

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:57

g0tanks

Moderator CSA
Welkom op Tweakers. :)

Het heen en weer mailen van bestanden gaan we niet aan beginnen, al is het maar om veiligheidsredenen. Je kunt op het forum met screenshots en eventueel code prima laten zien hoe je bestand in elkaar zit en wat je hebt gedaan.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Silvdam

[Voor 33% gewijzigd door Silvdam op 08-04-2021 12:41]

• iamerwin
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 21-04 16:03
Daar ziet niemand wat aan. Wat wil je samenvoegen, wat lukt niet, welke formules gebruik je?

Pro Life Tip: Voor goede antwoorden moet je goede vragen stellen. ☝🏻

• Silvdam
Ik wil 'pitcher personal stats' & 'percentage pitches' & 'expected pitching stats' & 'average speeds' bij elkaar.
Dit lukt enkel niet bij expected pitching stats. Deze kolommen blijven leeg.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 00:57

g0tanks

Moderator CSA
Silvdam schreef op donderdag 8 april 2021 @ 12:44:
Ik wil 'pitcher personal stats' & 'percentage pitches' & 'expected pitching stats' & 'average speeds' bij elkaar.
Dit lukt enkel niet bij expected pitching stats. Deze kolommen blijven leeg.
Kan je laten zien hoe de sheet 'expected pitching stats' eruit ziet?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True