VanMoof e-bikes worden vindbaar via Find My

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b12e
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-07 16:34
nieuws: VanMoof-e-bikes en Belkin-oortjes worden vindbaar met Apples Find My-...
@Hayte
VanMoof is een van de eerste drie externe fabrikanten die meedoet aan Find My. Alle S3- en X3-e-bikes die woensdag zijn besteld ondersteunen het Find My-netwerk. Gebruikers kunnen hun fiets via de Find My-app in de Verloren-modus zetten. Hier kunnen ze de elektrische fiets ook een geluid laten maken, om deze in bijvoorbeeld een drukke fietsenstalling te kunnen lokaliseren.
Mag ik hieruit opmaken dat fietsen die dinsdag zijn besteld het niet hebben, en die vandaag worden besteld ook niet?

Edit:
Twitter

Dit insinueert dat enkel fietsen die vanaf vandaag besteld worden de functie zullen hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door b12e op 08-04-2021 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:25

Hayte

Nieuwsredacteur
Thanks, heb de zin aangepast ;) Moest natuurlijk vanaf woensdag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijker76
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-04 17:34
Ik heb een e-mail ontvangen met update van mijn bestelling van vorige week waarin is aangeven:

We hebben goed nieuws voor je. Jij ontvangt binnenkort een gefinetunede, verbeterde VanMoof S3 Light van ons. Bij VanMoof luisteren we namelijk constant naar wat onze fietsers ons vertellen. Daar leren we van, om vervolgens aan de slag te gaan met het verbeteren van onze fietsen. We willen je tenslotte de soepelste fietservaring ooit kunnen bieden.

• De E-shifter is accurater, en dus kun je nog soepeler schakelen
• De Matrix Display is beter zichtbaar (en ook de kleur is verbeterd)
• Met de ‘'Find My'’ technologie van Apple weet je altijd precies waar je fiets is

Dus denk dat update wellicht voor hele pijpline geldt, al moet ik wel zeggen dat ik de light (blauw) versie heb besteld welke een veel kortere levertijd heeft.